665 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Tjen lidt ekstra til dit vinterprojekt Tjen lidt ekstra til dit vinterprojekt

Søger en der kan male samtlige mine plast dele på min Blackbird. Skal males matsort, jeg sætter derefter mærker på, og der skal sluttes af med mat klarlak. Inden klarlakken skal der males en kile i guldbronce på nederste del af kåben. Alle dele leveres adskilte, så der kun er slibning og maling tilbage. Bor i Århus området, og er klar på at køre op til 100 km med sagerne. Kontakt evet via 22506373
Mvh Per T

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tjen lidt ekstra til dit vinterprojekt
  • #1   30. dec 2007 Hmm.

Er det så 3 eller 4 gang du søger en sort maler? ;o)
    Hva med at smide den i annoncemarked i stedet for?

Held & lykke. Lyder som et fint projekt!!
    Lars

• #2   30. dec 2007 Husk nu at oplyse det til vores kære skattefar. Vi betaler jo alle sammen glædeligt så meget som overhovedt muligt i skat. smiley

• #3   30. dec 2007 Vi betaler jo skal vores eget bedste!

Hmm... "for jeres eget bedste"... Var det ikke også i den dur, Hitler engang sagde? smiley
    Eller hr. Bin Laden, når han sprænger so vantro hunde i luften, for voret eget bedste. Hmm.

• #4   30. dec 2007 Ulrik: var det ikke dine forældre som betalte din bolig? oplyser du også det til skvattevæsenet ?

Morale:
    Man skal ikke gå over åen efter brændte bagerbørn, når brønden er stoppet til med en bjørn der er skudt i et glashus ! ;o)

• #5   30. dec 2007 Kære Ulrik.
    Du kommer sku aldrig til at betale så meget som jeg har lagt i kasse til dato. Så klør dig røv, så klø den selv.
    I øvrigt. Min cykkel må gerne males på regning, finder sikkert et sted at trække den fra alligevel.

• #6   30. dec 2007 Jeg har fået malet noget hos en maler uden regning, så det kan være du kan finde en dygtig autolakker, der tager den udenom en bon i nærheden af der hvor du bor?

Godt nytår!!

Mvh. ANders

• #7   30. dec 2007 Per T: Der burde være et "skattemax", altså et maksimum skattebeløb som man kan betale...

personligt har jeg lagt 200.000 i indkomstskat, og over 80.000 i afgift + det løse i 2007... kan sku godt forstå at nogle folk handler orange til tider

• #8   30. dec 2007 Robert og Per, prøv lige at læse det en gang til smiley

• #9   30. dec 2007 Robert: Oplyder sku ikke en sk*d til skattefar. Han har fået rigeligt af penge, efter min mening, og jeg har fået alt for lidt tilbage!

• #10   30. dec 2007 Kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvem der har opfundet den her geniale penge-maskien her i dk.

Man betaler penge for at tjene penge, derefter betaler man mere, for at få lov til at bruge penge på en bil/mc, og hvis det er en "sjov" bil/mc, skal man betale ekstra meget, derefter betaler mange endnu flere penge, for at få lov til at eje den, og endelig en hel bunke pegne, for at få retten til at købe benzin.

Og så giver de en SU, fordi man er studerende, for derefter at sende én en opkrævning senere på året, hvor de pænt beder om at få det tilbage, bare fordi man selv mente at man ikke ville tage skade af selv, at arbejdede lidt ved siden af.

Det er da en genial måde, at tjene penge på!

• #11   30. dec 2007 ..betaler man endnu flere penge...

...hel bunke pegne...

• #12   30. dec 2007 He, ulrik kan da vidst godt lide at lave mange indlæg smiley

• #13   30. dec 2007 Robert A. Alene i 2007 har min husstand betalt i afgifter og skat 600.000,- til fællesskabet. Selv samme fællesskab som aldrig har ydet mig en skid. Min alderdom sparer jeg også selv op til. Aktuelt har jeg fuldtidsleder job og et lille etmandsfirma, og jeg smiler ikke når jeg betaler skat. Men en ting er sikkert, jeg finder altid et lovligt smuthul.

Kommentér på:
Tjen lidt ekstra til dit vinterprojekt

Annonce