4.749 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
18 Svar
Beeline Moto Beeline Moto
Hejsa,
Nu hvor sæsonen er ved at gå i gang ville jeg gerne have en "fix" GPS.
Jeg har set denne Beeline Moto.
https://beeline.co/products/beeline-moto
Er der nogen der har erfaringer med denne?? eller noget tilsvarende??
Synes ikke en "stor" Garmin eller Tomtom er interessant
Hilsen
Søren
0 synes godt om
maj 2019
Følger: 1 Følgere: 20 Emner: 15 Svar: 944
mar 2020
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
Reviews af Beeline Moto er ret gode så jeg tænker ikke den er helt uduelig, men inden jeg smider kr. 1.400,- efter den skulle jeg da lige høre.
Jeg synes den er interessant grundet størrelsen og som vi siger kan man jo aldrig køre forkert på en MC
mar 2020
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 102 Svar: 2.006
- telefonen kan så ligge under sædet sat til lader, men det jeg bedst syntes om er at jeg kan vælge hvor lang tid i forvejen jeg vil informeres om at jeg skal dreje.. Alm gps plejer at være så sløve at det kan være et gætværk hvilken af de tre afkørsler i en, man skal ned af..
Og at den kan vise en generisk retning.. giver også ofte mere mening på en mc..
Hmm.. den vil jeg da også overveje..
tak for heads up..
mar 2020
Jeg vender tilbage når jeg har prøvet den..
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 25 Emner: 26 Svar: 1.324
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 102 Svar: 2.006
Men findes der et device jeg kan justere responstiden på.. ku jeg leve med den lille gadget på styret og så huske at flå den af når jeg forlader havelågen
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.808
jun 2011
Følger: 13 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 139
mar 2020
Nu har jeg haft den i lidt over en måned og jeg synes den er fed, den er lille og fix
Jeg synes det er dejligt at have en GPS der ikke tager "hele udsynet".
Man skal være opmærksom på at man skal bruge sin mobil som bruger Beeline app, det er Google map der bliver brugt, og den sender via bluetooth til viseren på styret. Det bruger desværre noget strøm. Jeg har min mobil i lommen og har købt en lille powerbank som jeg kan have i samme lomme, viseren bruger ikke noget nævneværdig strøm.
Jeg synes den er nem at navigere efter, den viser den vej man skal og hvor langt der er til man skal dreje.
Ved ikke hvordan den vil virke på en tur ned gennem Europa, men da det er google maps går det vel, men svært at sige. De gange jeg har kørt efter den i ukendt terræn her hjemme har den gjort jobbet ti UG.
En anden fix detalje er at man kan bruge den som traditionel GPS hvor man bliver guidet hele vejen eller man kan vælge direkte, dvs den viser hvad vej målet er og man vælger så selv vejen mens man kører, det er faktisk ret fedt
Jeg har ikke fortrudt købet
jun 2020
Følger: 1 Svar: 1
https://wielandtmoto.dk/beeline-navigation-til-motorcyklen-gps-med-indbygget-frihed/
feb 2011
Følger: 1 Følgere: 11 Emner: 11 Svar: 461
mar 2020
Jeg er helt enig i dine erfaringer og jeg elsker også min Beeline.
Jeg havde de samme betragtninger som dig, ville ikke have en stor navigator midt på styret eller min telefon. Jeg har ikke Bluetooth eller andet i hjelmen, jeg elsker friheden i ikke at skulle forstyrres hele tiden, men en gang i mellem er det rart at kunne blive navigeret
Jeg har brugt min en del, i starten på kendte veje, men nu bruger jeg den også til helt nye steder og “kompas” delen bruger jeg tit når det går hjemad og så får man set en del uden at blive væk ;).
Jeg har købt en lille Powerbank til at have i lommen så telefonen ikke løber tør for strøm.
mar 2020
Som sagt kan den bruges som en helt almindelig navigator på samme måde du bruger evt. Google Maps, Beeline bruger Google maps, men du kan også vælge at slå ruteberegner fra, så får du kun en retning og hvor langt der er igen, så er det op til dig at vælge ruten, det er en fed detalje hvis man har mod på små veje man selv vælger og det lyder lidt som om du er til den del
Jeg kan varmt anbefale den.
Og man kan jo ikke køre forkert på MC ??
feb 2009
Følger: 39 Følgere: 30 MC-er: 7 Emner: 55 Svar: 277
Vil lige forhører mig her istedet for at åbne et nyt indlæg.
Viser Beeline Moto hastigheden? Så man f.eks. ville kunne bruge den som et speedometer også?
Eller skal man så i Velo udgaven? Og nogen der kender til om der er en MAX hastighed når det nu er en cykelcompueter - og om den har baggrundslys som Moto udgaven?
//Mads
mar 2020
Ja den kan vise hastigheden også, men ikke samtidig med at du vil have ruten vist, men du kan skifte mellem rute og speedometer på knapperne på Beeline.
maj 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 4
mar 2020
Men på deres hjemmeside står lidt mere om at importere ruter.
https://ridebeeline.freshdesk.com/support/solutions/articles/77000225486-importing-a-gpx-route-on-beeline-velo
Beeline Moto