2.018 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 37 Svar

Corona Corona

Pis og lort!
Alle store arrangementer bliver forbudt til og med august.
Det vil uden tvivl få virkning på mange af os i forbindelse med træf og andre ting.
Selv skulle jeg have deltaget ved cykelløbet Broen Danmark Rundt og mange andre cykelløb som Marchall. smiley
Hele motorsportskalenderen bliver nok også helt ødelagt o.s.v.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Corona
  • #1   6. apr 2020 Æv. Nul thy-træf. Klubtur til Norge Kr.Himmelfartsferien også aflyst.

• #2   6. apr 2020 Hos mig kalder vi det “træls............Møj træls” smiley

• #3   6. apr 2020 og de lukker ned for fabrikken i Mexico smiley

• #4   6. apr 2020 Enig - sådan noget er netop træls. Nøjagtigt som at fodboldkampe, Roskilde Festival, Northside etc etc bliver aflyst er træls.

Meget værre at folk mister deres job, firmaer må lukke. Det er langt mere end træls...

• #5   6. apr 2020 KineserVirussen rammer kun slimaer, socialKammerater og .egerMuzikanter...............

• #6   7. apr 2020 Banke banke på.. Hvem der??. Karen.. Hvem Karen?? karantæne.... Ja det er sku ærgerligt..

• #7   7. apr 2020 Ja, vi har lige måtte aflyse vores festival - nu håber vi at vi kan slippe igennem med skinnet på næsen i forhold til de udgifter det ikke er sikkert vi kan slippe ud af...

• #8   7. apr 2020 Tja.
    Corona fyret er lige pludselig blevet et begreb der er til at føle på, og nu også corona aflyst.

Havde satme ellers ser frem til årets Egeskovs åbning... Og at have et job samtidigt.

Men min lille honda er betalt og en arbejdsløs sommer betyder bare mere tid med familien og flere køreture...

• Essob
    Essob Tilmeldt:
    maj 2010

Emner: 6 Svar: 188
    #9   7. apr 2020 Er det slet ikke gået op for jer at der er mennesker der dør af det her.
    Hvor store er jeres problemer så??

• #10   7. apr 2020 Det er sgu da kun godt at asfalten ikke har fået Karantæne, så få det ud af en mc som den er til,afstanden vælger man selv efter ccm

• #13   7. apr 2020 #12. Du skriver til sidst, at du selv har crona, det har du vel forhåbentlig ikke. smiley

• #19   7. apr 2020 Al mulig sympati og medfølelse til dig pga virusen og håber, at du snart bliver rask (du må godt tage panodiler eller pamoler til at lindre smerterne og evt få fat i nogle Halls mentolbolsjer... eller ZYX tabletter fra apoteket mod hosten), men din tinnitus kommer nok snarere fra at køre motorcykel eller fra at høre for høj musik.

• #20   7. apr 2020 #18. smiley det er jeg sku ked af at høre, håber du snart er på toppen igen. Frisk mod. Hilsen hc

• #22   7. apr 2020 I må vælge
    Døden, eller fest og glæde dage i disse tider.. Kan se mange hellere vælger døden.
    I burde have mere respekt for alle de dødsfald der har været.

• #23   7. apr 2020 #21 håber du for det bedre. Held og lykke ..

• #24   8. apr 2020 Selvfølgelig er der nogle, der dør af sygdommen, og farligheden er helt sikkert kommer bag på de fleste. Ingen havde vel troet på, at verden ville lukke så meget ned som den gør.

Jeg syntes selv, at Danmark lukker for meget ned i en for lang periode.

Hvis I vil til træf, eller køre lidt sammen, så kom over på den anden side af sundet. Her kan vi lovligt køre op til 50 ad gangen, og spørger du mig, er det fuldt forsvarligt, hvis man tager de forholdsregler omkring afstand, som en anden skrev om her i tråden.

• #25   8. apr 2020 # 21 Håber du snart kommer over det.

• #27   9. apr 2020 Åh nej, konspirationsteoretukerne har fundet endnu en ting iluminati har skabt smiley

• #29   9. apr 2020 På med sølvpapir hatten, bare for en sikkerheds skyld.. smiley syntes det lyder lidt for fantastisk. Og håber da ikke det er rigtigt..

• #30   9. apr 2020 David icke har aldrig mødt en konspirationsteori han ikke kunne lide. :-|

• #31   9. apr 2020 28
    Sikken en gang lort ,,,,total respektløst pladder.....

• #33   9. apr 2020 Bare fordi der er en veltalende tosse der kan råbe en masse andre tosser op, betyder det ikke der er noget rigtig i det der bliver råbt. Jeg gider helt ærligt ikke begynde at grave i sagen, da det bare ender med at nogen fortæller mig at jorden er flad og fly spreder tankestyringsmaterialer. Med manglen på flytrafik, skulle man næsten tro, at du ville tænke mere klart nu duo. Måske så klart at du kan se dit eget pladder? smiley

• #35   10. apr 2020 Det er sødt af dig at invitere mig med det din sekt. Men ligesom jehovas og andre religiøse så takker jeg pænt nej tak. Jeg ved godt i tror i har fundet de vises sten. Men præcis som så mange andre kæmpe konspirationsteorier så er det for stort til at det kunne dækkes til. Og jeg ønsker mig stadig et svar på, hvorfor du mener de har opfundet corvid-19 når nu det lammet flytrafikken, der ellers var der mulighed for at styre folks tanker. Det virker lidt selvmodsigende (tænk at konspirationsteorier kan være selvmodsigende)

• #36   10. apr 2020 Ok jeg skimmede lige den danske "artikel" magen til mundlort skal man lede længe efter (og jeg ved det vil du tro jeg siger fordi det er jeg blevet konditioneret til at sige) men du tager så alvorligt fejl, jeg tager ikke info/regler fra regeringer for gode varer, de bliver analyseret og vurderet før jeg vælger at tro eller følge det. Præcis som jeg gjorde med den artikel. Hvis nogen offentlig instans begyndte at digte og bruge fine ord på den måde, og for øvrigt sige ting der giver så ringe mening, ville jeg også sige informationskilden var rådden i hovedet. Men i det her tilfælde, der er det bare en flok uoplyste tosser der digter. smiley jeg håber en dag du opdager du tager fejl så du kan leve dit liv uden frygt for iluminati, storebror preller hvem fanden din slags nu mener trækker i snorene smiley

• #37   10. apr 2020 hadigvis fandt jeg i min research den her:
    https://www.wired.com/story/please-please-please-dont-mock-conspiracy-theories/
    og læste den, så nu ryger du på min filterliste, lige som det lader til alle andre har gjort smiley og det er en stor ære, for du er helt alene på den smiley

• #40   10. apr 2020 39 don't take drugs and ride a motorcycle

• #42   10. apr 2020 #41 Jeg siger ikke medierne siger eller har hele sandheden, og de genbruger billeder. men når man begynder at mene at 5g telefonnet er lavet for at styre folk, så er man sgu tosset smiley

• #46   10. apr 2020 Gudfaderbevares! (I anledning af påsken). I USA kan man jo sagsøge om stort set alt, så det beviser ikke noget.
    Hvis man nu virkelig tror på alle disse konspirationsteorier, så skal man jo samtidig også være opmærksom på at de kan være skabt af hemmelige myndigheder, organisationer eller lignende netop med det formål at manipulere med folk.

• #48   10. apr 2020 "Research" er åbenbart når man læser og hører, hvad alle tosserne på internettet skriver og siger.

• #49   10. apr 2020 Nu skal jeg altså have hentet nye forsyninger af smiley

• #50   10. apr 2020 Jeg magter ikke og sidde og se hvad man kan finde af Tosser på nettet,,,
    Hopper ud på min mc.....

• #51   10. apr 2020 Kom lad os synge en lille sang,jeg har lavet et research for at finde de bedste..
    Klappe, klappe kage!
    I morgen skal vi bage
    en dejlig søsterkage,
    dyppe den i fløde,
    så smager den så søde:
    En til far og en til mor,
    en til søster, en til bror,
    en til lillebitte Bassemor!

• #52   10. apr 2020 Vil sætte den gamle gyserfilm på. Mysteriet om den klamme hånd i grevindens natbukser. smiley

• #53   10. apr 2020 "Min" tråd er da godt nok kørt helt ud af fokus. Jeg tør vædde på at #47 også tror på julemanden. smiley

• #55   10. apr 2020 Jeg vil ikke bruge min tid på fantaster.

• #56   10. apr 2020 Hmm... Duo Rotae (som er 72 år) og bruger .!.d..-b.. (som er 28) er begge fra Sønderjylland, så måske de er i familie (nok uden at vide det). Måske er der noget indavl indover? Og selvfølgelig tror de ikke på julemanden. Han er jo resultatet af en kapitalistisk sammensværgelse.

• #58   2. jun 2020 smiley

profilbillede
Kommentér på:
Corona

Annonce