Kan du tysk? {{forumTopicSubject}}
Jeg kunne ikke starte min GPzer forleden efter at have fyldt tanken op.
Warning knappen lyste og på tankindikatoren viste den at det var en Fuel fejl.
Jeg havde desværre ikke tid til at undersøge problemet nærmere, da min cykel står i en kammerats garage.
Men da jeg kiggede lidt i min tyske Werkstatthandbuch (cyklen er importeret fra Tyskland) stod der dette ang. symptomerne.
Warnlicht: Blinkt, wenn eine der Scheinleitungen abgeklemmt wird.
* Kraftstoffwarnanzeige: Blinkt, wenn die weiss/gelbe Leitung abgeklemt wird.
* Die Zeitverzögerungsschaltung ist im schaltkreis des Kraftstoffanzeigers vorgesehen, damit sich die Anzeige stabilisieren kann. Es dauert 3-12 Sekunden, bis die einzeinen Anzeigefelder aufleuchten oder ausgehen. Ferner dauert es 3-7 Sekunden, bis das untere Anzeigefeld zu blinken beginnt oder aushört.
Jeg forstår kun få ord på tysk, så er der en 'tysker' som kan hjælpe med en oversættelse.
Jeg har prøvet diverse on-line oversættere, men de oversætter endnu værre end mig, så...
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 43 Svar: 457
Warning light: Flashes, if one of the illusory lines is clamped. * Fuel warning: Flashes, if the white/yellow line is abgeklemt. * The time delay circuit is intended in the circuit of the fuel indicator, so that the announcement can stabilize. It takes 3-12 seconds, until the einzeinen indication areas light up or go out. Furthermore it takes 3-7 seconds, until the lower indication area begins to flash or out-hears.
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 43 Svar: 457
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.431
Øh er det ikke volapyk noget af den oversættelse?
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.082
Kraftstoffwarnanzeige = brændstof advarselslampe
Når den blinker, så er den gul/hvide ledning i klemme eller klippet over...
Zeitverzögerungsschaltung - tidsforsinkningskontakt.... sidder i brændstofviserens kredsløb, og er der for at stabilisere visningen .... 3-12 sek. for at vise mængden eller går ud og yderligere 3-7 før det nederste felt begynder og blinke eller går ud.
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.431
Kan du tysk?