{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Valg til Caféracer projekt for nybegynder {{forumTopicSubject}}

Halløj derude.

Jeg står og skal til, at have mit kørekort til MC (A2) og så skal jeg selvfølgelig have en maskine.

Min far og jeg vi skruer lidt i biler nu her, så tænkte, at jeg vil købe en MC som "nemt" kan blive gjort til en fed "rå" Caféracer. gerne nybegynder venlig og i prisleje 20-30.000 inklusiv dele som også skal kunne synes osv. Det er med tanken om, at den igen er nem at forvandle til en Caféracer og sætte sit eget præg på den. Ting som maling, svejsning og ledningsnet kan vi nemt ordne selv, så det behøves ikke tages i betragtning.

Skal siges det selvfølgelig gerne må være billigere smiley og ellers en maskine der kan holde til motorvejen. Jeg er 180cm hvis nogen skulle spørge

På forhånd tak for svar.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg til Caféracer projekt for nybegynder
  • #1   6. jun 2020 Hvis ikke du kan se hvad der skal ændres for at du mener det er en fed bike, så er der lang vej og der må ikke svejses på en mc smiley

  • #3   6. jun 2020 En Savage er en enkel bike, tænker det måske også er en relativ enkel affære at bygge om..

    Har altid syntes den blev en cool café racer.. fra et ret uinteressant udgangspunkt.. smiley

    Foto er kun inspiration, ikke alle kan godkendes i dk.. smiley


    profilbillede
  • #4   6. jun 2020 Hej prøv at se min guzzi jeg har til salg den er godt nok ikke et projekt men en fed og velbygget mc der bare kører den koster lidt over de 30 kg men til gengæld slipper du for at få et gammelt ådsel af en Honda eller Suzuki som alle de andre

  • #5   7. jun 2020 1. Vigtigst af alt, vælg en mc der kan tåle at blive brugt til daglig.
    2. Inden du begynder at svejse og skære så kend konsekvenserne af det, så du ikke står med en værdiløs bunke mc.
    3. Gå på nettet og søg på cafe racer og pluk så det fedeste ud og brug det som inspiration.
    4. Luk ørerne for alle dem der fortæller dig at det ikke kan lade sig gøre og det er dumt og grimt osv. osv. Lav en cafe racer fordi du ikke kan lade være og fordi du kan.
    Rigtig go´fornøjelse smiley


  • #6   7. jun 2020 Hvis du vælger at hakke, bore og skære i dit projekt, så sørg for at havde den på plader i dit eget navn først.
    Så skal du ikke bøvle med en evt små emsig synsmand når du har bygget den færdig.

    Hvis det ikke er noget problem selv at svejse og male et stel, så er det vist kun fantasien der sætter grænser.
    Så lad nu være med at tage en som alle se andre.
    Japanske cykler er bare nemmere og mere tilgængelige som emner.


  • #7   7. jun 2020 Inde på det der Facebook, findes der en side for mc'er under 10.000 der kan du finde et billigt emne at starte med, for inde du har set dig om så er du altså hurtigt oppe på 10.000 extra i dele

  • #8   7. jun 2020 Hvis det var mig ville jeg først og fremmest gå efter noget med en vis portion power i, det er ufedt at holde på noget der skal ligne en racer og få baghjul af en Aygo smiley

  • #10   9. jun 2020 Jeg har aldrig selv bygget en caferacer, men har ofte tænkt at en gammel GSX 400 ville være ok at bygge om, de gamle modeller har sådan nogle indkak på tanken, der ville se cool ud med noget checker stafering.

    https://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/41951-suzuki_400_e_gsx
    https://www.dba.dk/suzuki-gsx-400-ccm-399-hk/id-116480374/

    Ps. Annoncen er en tilfældig søgning på DBA.


  • #11   9. jun 2020 En Honda CX500 får du efterhånden kastet i nakken smiley

    Lad endelig hver med at save i stellet.. der kommer snart periodisk syn, og så bliver den nærmest værdiløs :


Kommentér på:
Valg til Caféracer projekt for nybegynder

Annonce