{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.904 visninger | Oprettet:

Louis eller fcmoto ? {{forumTopicSubject}}

Skal have købt noget nyt tøj.
Har lige købt en GT Air 2 så tænker at opgradere hele pisset.

Skal have noget der er vandtæt, også støvlerne. Til lange ture.
Skal også have nogle jeans eller noget med beskyttelse og nogle lette støvler man kan gå i. Findes sådan noget ?
Slatne tekstilbukser er nedern til de små ture.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Louis eller fcmoto ?
  • #1   5. jul 2020 Kør til POLO Flensburg og køb John Doe kelvar jeans og nogle sneakers.

    https://www.polo-motorrad.com/de-de/john-doe-stroker-hose-21062101.html

    https://www.polo-motorrad.com/de-de/motorrad-schuhe-stiefel-city/

    Jeg har handlet nogle gange hos Louis og kan klart anbefale dem. Fc-motor har jeg aldrig købt hos p.g.a. deres retur politik.


  • #2   5. jul 2020 Og som sædvaneligt skal det helst være gratis, alternativt meget billigt???

  • #3   5. jul 2020 Handel du i en dansk butik

  • #4   5. jul 2020 Alt efter hvor du bor så det ikke langt at køre i Louis, var der igår, de har 3 butikker i Hamborg og en i Kiel og vi var i alle 3 i Hamborg.

  • #5   5. jul 2020 Jeg har handlet et utal af gange ved Louis, har aldrig oplevet problemer.
    Har en enkelt gang handlet ved FC-Moto, og der kunne de ikke finde ud af at sende det bestilte uden der blev rykket flere gange.

    Hvis du har mulighed for det, så tag en tur til Hamburg. Men polo ved Flensburg er også er godt sted at handle.


  • #6   5. jul 2020 Har handlet hos fc-moto uden problemer, men et godt råd er, hold dig væk fra lous i københavn. Skod butik, som lover noget men aldrig holder det.
    Kender ikke til dem i Jylland så dem vil jeg ikke udtale mig om, men hvis du er fra Sjælland kan jeg anbefale enghavemotor. De har ikke det største udvalg men de er mega venlige, dog vær forberedt på at de har travlt da de har kunder konstant.. folk glemmer nogle gange at man kun kan tage en kunde af gangen pr. medarbejder...


  • #7   5. jul 2020 #6: min erfaring med Enghave er så lidt det modsatte. Jeg venter stadig på de kontakter mig, om den tanktaske jeg bestilte engang, men som de så havde smidt væk da jeg kom for at hente den

  • #8   6. jul 2020 Sjælland. tag til Yamaha store Roskilde. super flinke og finder det du skal bruge.

    har kun været tilfreds med mit MC tøj derfra og var ikke så dyrt. men passer til alt vejr


  • #9   6. jul 2020 Jeg har været i danske butikker og de har 1/10 af det udvalg de har ved f.eks. fcmoto.

    Polo i Flensborg. Godt tip.


  • #10   6. jul 2020 #7
    Ring til dem, og bliv ved?
    Har da selv problemer med kontakten over telefon med dem men det stopper mig ikke fra at handle med dem?
    De er monster venlige og hjælper så godt de kan, plus at de ser ikke ondt på en hvis man er ny eller er til det mere smarte look som F.eks. Louis gør, og en i Hillerød også gjorde.
    Det er det bedste sted jeg personligt har været, og nej har ikke prøvet Yamaha eller Honda butikkerne da det ikke er det jeg har, og derfor ikke vil støtte dem frem for Suzuki smiley
    No hate... okay måske lidt men det giver vel mening nok at jeg støtter der mærke jeg selv køre på? smiley


  • #11   6. jul 2020 #10: Jeg har ikke længere den mc tasken skulle bruges til. Og da de efter en uge ikke havde fundet den, bestilte jeg den ved Louis i Tyskland til en lidt billigere penge, og havde den på matriklen efter 4 dage.
    Mit alpine stars tøj er købt ved dem, men der var det også begrænset hvor meget vejledning og service jeg fik.


  • #12   6. jul 2020 #11
    Ved ikke helt hvad du vil have jeg skal svare til det smiley
    Kan da godt forstå din frustration men har ikke set den lave dårlig service endnu, har set flere kunder der både kommer og køber mc, og/eller tøj og hjelme, og de får masser af hjælp. Nogle gange så meget hjælp at man ville ønske at de ansatte en ekstra til at ekspedere kunder, men man ved jo også hvor meget ekstra det kræver fra firmaets penge, og så bruger man bare lidt ekstra tid på at kigge på de flotte cykler der står derinde, ellers selv kigger på det man nu skal bruge så man kan gå direkte til sagen når det så bliver ens tur smiley der er ikke noget værre end en kunde der kommer ind og forventer hjælp i hoved og røv


  • #13   6. jul 2020 #12: Det har jeg så set og oplevet. Til alt held for den kunde der fik udleveret forkert olie til sin LS650, var der en anden kunde der lige spurgte om ikke lige ekspedienten skulle krydstjekke med en fra værkstedet.
    Men det er en stor butik, og ingen er fejlfrie


  • #14   8. jul 2020 Hvis du køber online hos Fcmoto, så skal du være heldig hvis det kommer i indeværende år.
    Jeg har flere gange prøvet at bestille noget hos FC som de skulle have på lager, men efter 14 dage var tingene stadig ikke afsendt, og de har en for at sige det pænt en pisse dårlig service.

    Jeg kan der i mod anbefale Motoin.de De har også et ret stort udvalg og en god service?


  • #15   8. jul 2020 FC Moto må være svingende i deres leveringstider, for jeg har bestilt noget D 7/7 og det skulle være hos mig i morgen D 9/7 så det er da rimelig hurtigt fra Tyskland.:)

  • #16   9. jul 2020 Støt nu de danske butikker...

  • #18   10. jul 2020 #16: Se hvad der blev skrevet i #9.

    Jeg ville sgu gerne støtte danske butikker, men stort set hver gang:
    • Kan de de ikke skaffe det.
    • Der er lukket, når jeg har fri.
    • Det skal først bestilles.
    • Prisen er 2x netpris.


  • #19   10. jul 2020 Jeg har været i tre motorcykel forretninger, for at købe en retro læderjakke, jeg kender min størrelse, så skulle bare købe den. I de to første havde den ikke, og i nummer 3 skulle de have over 1500 kr mere, selv om jeg sagde at jeg ville give mere end net butikken, for at få den nu ville de ikke give rabat, hvad ville i så gøre?? Jeg købte den hos moto, og fik den to dage efter. Så støt i bare, når i nu har så mange penge.
    P.s fc moto har jeg købt hos flere gange uden problemer smiley


  • #20   11. jul 2020 Ja. Der er nada udvalg.

Kommentér på:
Louis eller fcmoto ?

Annonce