{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RF 900 vs ZZR 1100
  • #1   10. jul 2020 Har haft begge cykler. Zzr er hurtig men tung. Rf er super letkørt og temmelig kvik af sin alder at være.

  • #2   11. jul 2020 2 hurtige maskiner, som du spørger til. Jeg har haft begge cykler, og foretrækker KLART Kawasakien.
    Suzukien virker på mig lidt kedelig og anonym, og så har den en ringe finish på kåbedele. Det knirker, og passer ikke helt rigtigt sammen, men den er hurtig, og har en mere sportslig kørestilling, end Kawaen.
    ZZ-R 1100, er ikke en by cykel, men helt igennem fantastisk til de lange stræk. God med passager og oppakning, og trækker godt i alle gear grundet en superstærk motor.
    MEN.. gå efter en D model ( årg 93 og frem) da C modellen kan få problemer med gearkassen og krumtapslejerne.
    D modellen kendes på dobbelt symetrisk luftindtag, under forlygten, samt ovalformet baglygte.
    Held og lykke , med hvilken en du vælger, du kommer i hvert fald hurtigt gennem sommerlandet..????B)


  • #3   11. jul 2020 og jeg har haft en ZZR-1100 - tre måneder og knap 4000 km. Vi blev aldrig venner. Tung og klodset - kun til lige stræk, hvilket den også er bygget til. Trods D-model -93 smuttede tredie og fjerde gear også. smiley

  • #4   11. jul 2020 zzr 1100 vejer 25 kg mere end suki, det er et spørgsmål om at turde bruge de hk kawaen har, for mig var den lige nem på motorvej som på landevej

  • #5   11. jul 2020 Takker for feed back og det giver lidt at tænke over.
    Har altid, siden ZZR 1100 kom frem, ønsket mig sådan en men RF 900 spiller mig et puds.
    Der er vist ikke andet at gøre end at komme ud på nakke af begge to.

    Igen tak for input og ønsker god weekend til alle.


  • #6   11. jul 2020 RF900 kører som en pakke pølser, dens generelle kvalitet og finish leder tankerne hen på noget fra et Østland i 90’erne.
    Der er så mange andre sports touring maskiner fra svundne tider der gær gør det betydeligt bedre. En ting man må gi’ Suzukis RF modeller er at de er billige, det er der en klar grund til imho.
    Men hvad er budgettet og ønskerne til en maskine? Der findes flere old timer der stadig kan være med når musikken spiller.


  • #7   13. jul 2020 Jeg har haft 3 stk zzr 1100 , og syntes de rigtig godt både i by og landevej , har en god motor og dejlig køre stilling , jeg er 180 cm høj og 90 kg , det passer rigtig godt sammen ..

Kommentér på:
RF 900 vs ZZR 1100

Annonce