{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Besøg Louis. {{forumTopicSubject}}

Vi er 3 gutter der syntes at vejret var en smule for trist til at køre mc i, så vi snuppede lige bilen og drønede ned til Louis i tyskland (Kiel) for kigge på udstyr og der var masser at kigge på og til de helt rigtige priser, der er meget at sparre på de fleste ting, men det kom da til at koste lidt aligevel ( bare for at kigge )
men det gør jo ikke noget, så er der endnu en god grund til at komme ud og drøne og prøve det nye gear af.
Så kør ned og kig til Louis, det er et besøg værd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Besøg Louis.
  • #1   26. jul 2005 Nummer 2 af de 3.
    Det var en fed tur. Kan ikke mindes hvornår jeg sidst har brugt 3 timer i en forretning. Det kan helt klart anbefales.
    www.louis.de

• #2   26. jul 2005 Fik I ikke købt noget så?

Du skal da ikke undlade de saftige detaljer! smiley

• #3   26. jul 2005 Det blev til et sæt nye spejle der sidder for enden af styret til 222,5 kr / stk - halsmuffe i neopren til 51,5 kr - 2 stk håndleds støtter til 74 kr - en lille tanktaske med magnet til 74 kr - et sæt fingerløse hansker til 51.5 kr - en dørmåtte til 51,5 kr.
    Tror nok det var de hele for denne gang.

• #4   26. jul 2005 Nummer 3 af de 3.

Ja lidt dårlig vejr skal ikke spoler en tur til Kiel til Louis. Der er absolut penge at spare, men denne gang blev det kun til lidt læderfedt og 2 håndleds støtter. Der skal jo lige være lidt penge på kontoen

Men næste gang går det vist til Hamborg for at se en af de lidt større butikker fra Louis. Og der er penge at spare

• #5   26. jul 2005 Jimmy, den dørmåtte du købte, er det den hvor der står: Bikers welcome? Jeg har nemlig selv overvejet at købe den, den er ret fed:-)

Martin

• #6   26. jul 2005 Hey... jeg har også den dørmåtte og den er fed... men den holder ikke så længe... den bliver hurtig slit..

Ronny

• #7   26. jul 2005 Vi var i Louis i Hamburg i går. Lige et godt råd til alle der gerne vil derned.

Tag afsted tirsdag eller lørdag. Mandag er en dårlig dag, for både deres Flohmaket og deres Lagerudsalg var lukket.

Flohmarket er åben tirsdag og lørdag. Lagerudsalg har åbent alle dage undtagen søndag og mandag.

/Pia

• #8   26. jul 2005 Martin G.. Ja det er den hvor der står Bikers Welcome og det kan da godt være at den bliver hurtigt slidt som Ronny S skriver, men pyt med det bare det ser godt ud så længe det vare,,, og så til 50 kr. så går det nok.

Pia H.. tak for oplysningen, næste gang vil skal ned til Louis vil vi nemlig køre til Hamborg da den butik skulle være noget større og så kan vi jo bruge din info..

• #9   26. jul 2005 Jimmy. Den er i hvert fald stor, og de har alt hvad der er i kataloget - tror jeg.

Det er også meget nemt at finde frem via deres ruteplan som kan findes på deres hjemmeside ved adresserne til butikkerne.

Vi skal helt sikkert derned igen en dag hvor deres Flohmarket er åbent - det er altid spændende at snuse rundt den slags steder, og vi blev RET ærgelige over at der var lukket i går.

Kommentér på:
Besøg Louis.

Annonce