{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så kan han lære det!
  • #1   25. jan 2008 Han ramte åbenbart ikke hårdt nok.
    Sådan et tudefjæs. De er så pisse hårde indtil de møder lidt modstand

• #2   25. jan 2008 Det går nu også den anden vej:
    http://ekstrabladet.dk/112/article968277.ece

• #3   25. jan 2008 Ham betjenten gik vist i for store sko smiley
    Men ikke store nok til at bære nag...
    Der kunne ham knægten måske lære noget...

• #4   25. jan 2008 De burde godt nok også have vigtigere ting at tage sig til end at kører en knallert kører ned...

"Indbrud siger du, nahh, det har vi ikke resourser til, vi fanger dem aldrig, bla bla bla."
    "En knallert, for satan han skal få den bølle, det er jo tooootal ulovligt!"

Bahh, de landbetjente skal bare slappe af og gøre noget nytte istedet for det petitesse arbejde de render rundt og laver!

• O !
    O ! Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 117
    #5   25. jan 2008 Betjenten skulle ha et skattefrit legat på 50000 kr for sin fremragende indsats. Det scooterfjæs kunne bare stoppe da han blev bedt om det. Typisk snotunger nu om dage, de tror de kan te sig som det passer dem.

• Nicklas S
    Nicklas S Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #7   25. jan 2008 Der har da været mange historier om politibiler som kører op på siden af knallerter og smækker døren ud i dem... og påkører dem/tvinger dem ud i rabatten.

De gør det "kun" hvis køreren har hjelm på. Der var mange af sådanne historier dengang jeg for et par år siden var aktiv bruger på mopedgallery.com.

Hvis man trodser en politimand så må man kende konsekvensen.

• #8   25. jan 2008 Så ma han jo lære at høre efter.. Fjols...

Dumt forsøg på at få politiet sat i dårligt lys..

Hvordan havde han ellers tænkt sig, at politiet skulle stoppe ham?

• #9   25. jan 2008 han sku ha ridder korset smiley
    altså landbetjenten

• #10   25. jan 2008 EB er altid på pletten , og helst med den fedeste lønagtige overskrift der fåes ..........
    det inlæg med betjenten : Betjent kørt over .........!

ja hans ene fod .... det sker der sgu da intet ved !
    og knægten ja han skulle sparkes i bollerne så han snakker som en tøs resten af sine dage ...... NaR

Konsekvens er følger af sine handlinger !

• #12   25. jan 2008 Hvis det er landbetjenten fra Borup (ved Bjæverskov), så er han faktisk notorisk kendt for at lave den slags numre... smiley

En af de gode gamle typer... "så kan du selv vælge, vil du have en lussing eller en bøde?"

• #13   25. jan 2008 ... men jeg ved selvfølgelig ikke om det er den samme som er betjent derude mere???

• #14   25. jan 2008 syntes knægten slap for billigt ......... havde det været mig havde jeg kørt ham ned og bakket ham over bare for at være sikker på han ligger stille , når jeg kneecap`er ham med min oversavede pumpgun bagefter se så havde det været en god historie ....;)

• #15   25. jan 2008 Indlægget er farvet, ingen tvivl om det, men I Guder, hvor jeg giver Morten ret.

Det er helt i orden, at en illegal MC kærer fra de sort, men er det en scooterkaj, så skal han bare knaldes ned!

Det er en hyklerisk inkonsekvent attitude - efter min bedste mening:-)

• #16   25. jan 2008 nemli ....... cykler , scootere og knallerter hører under samme katagori mht. kørestil , dog ikke dermed sagt at alle cyklister , scooterhoveder og knallertkørere tager sig ud på den måde , men flertallet af dem kører sgu for åndsvagt ......og som om de er udødelige

• #17   25. jan 2008 Gad vide, hvad Scooter drengene siger til dette emne inde på Scooter Galleriet...

• #18   25. jan 2008 tjaaeee så får vi nok en flok hængerøvs tudefjæs i bakspejlet når vi lægger fra land til sommer heheheh

• #19   25. jan 2008 Der har gang på gang været historier herinde om folk der har kørt fra politiet, lad os se den dag de smider en sømmåtte eller for en anden patruljevogn til at kører ud foran så en farmand mister livet for at have kørt for stærkt, er overbevist om at de indlæg der er kommet så ville se helt anderledes ud!!!

• #20   25. jan 2008 hahha lussing eller bøde smiley
    Se det er fandeme pædagogik der vil noget istedet for alt det her snakkepædagogik. For satan hvor er mange unge idag er mega uopdragne. Er lige kommet hjem fra arbejde,. Idag er jeg så blevet truet af 2 på 14, ganske normal dag åp arbejde :). Kunne man da bare give dem en i løgene istedet for at skulle løse de tmed snak. I skulle vide hvad lærere bliver udsat for til daglig...

• #22   25. jan 2008 nu er vold og trafik 2 forskellige sager , den ene tilhører færdselspolitiet den anden kriminalpolitiet !

bare en tanke tilbage smiley

• #23   25. jan 2008 Var knægten død havde det været tragisk - men at han slap med en mindre hjernerystelse, vidner vel blot om betjentens evner til at stoppe ham med mildeste midler.

Sådan er livet - gambler man, så taber man af og til - men han er vist langt fra den eneste "martyr"...

*HOST*

http://www.scootergalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=1785

• #24   25. jan 2008 Hahaha hvor er den genial sjov det sidste link der.

• #25   25. jan 2008 Det link der vidner bare max om de unge de rer uden for pædagogisk rækkevide idag.
    Der er desværre mange af dem.
    Bliver total harm når jeg læser deres kommentarer.
    Og hvor er det dog ærgeligt at den møgunge de væltede i knallerten i klippet ikke brækkede et eller andet så han ikke kunne køre igen. Det er sådanne folk der ender med at slå andre ihjel eller at stikke af fra et uheld!

• #27   25. jan 2008 Husker som var det igår 4 gear yamaha 12,5 tun mit alles
    " jeg kører sq over jernbaneskinnerne der følger han ikke med , kigger panisk bagud , hvor fanden blev han af , kigger frem BANG !!! der var han. Damn de var hurtige de BMW færger (dengang) sådan en knallert var ikke meget værd efter møde med bmw mc "

Ps. er stadig uden for pædagogisk rækkevide :o)

• #28   25. jan 2008 Jeg syntes den fed hans lille street...

Ja det er nok rigtig at nogle har glemt hvordan man var som ung. Men det er vel også menningen at vi skal blive klogere med tiden. Ellers var der sgu da ingen menning med at vi blev ældre.

Sebastian
    Det er sgu en dårlig kommetar den der. Der er sgu da ikke nogen med snd fornuft der siger at de skulle ha brækket noget da de væltede. Så må vi da håbe du også brækker noget hvis du vælter på din mc.

• #29   26. jan 2008 Nu kører jeg ikke fra politiet og kører ind i en fremmed billist og risikere andres liv og lemmer, ligesom knægten på den film, der er linket til, gør. Så det er da en ærgelig sammenligning du laver der knee.
    Den film overskrider alt hvad der hedder moral og sund fornuft. Hverken knægt eller forældre har lært noget som helst af den episode, knægten får jo lov til at tune knallerten efter den er hentet igen. Sådan en pisunge bør ikke have lov til at køre knallert, ligesom han bør fratages muligheden for at erhverve sig et kørekort til bil/mc, da han ikke er moden nok til at køre et køretøj. Han er en af de unge der er uden for pædagogisk rækkevide, og så gider jeg ikke høre den klagesang om, at vi jo alle har været unge osv. Hvis ens forældre ikke sætter grænser efter sådan en episode her, så er der fandeme noget galt med dem!

Derudover, så prøv at læs de kommentarer der er til filmen også. Hvad mon sådan en film opfordrer andre til? såmend bare nedbrydning af autoriteter og regler. Politiet er dumme, og skal køre ligeså tosset man vil. Bliver man fanget, ja så er man sej.

• #30   26. jan 2008 Jeg vil godt understrege at jeg udelukkende kommenterer selve filmen fra SCG (der er linket til af "Dreams") og IKKE artiklen i EB.

• #31   26. jan 2008 Ja ham landbetjenten kan diskuteres, men det er sq svært ud fra en EB artikel. Vi har jo kun knægtens og moderens historie. Som jo selvfølgelig er til deres fordel, da man jo ikek tage ransvar for egne handligner i dagens Danmark smiley

• O !
    O ! Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 117
    #32   27. jan 2008 Det er fanme godt skrevet Sebastian. Den møgunge kunne sgu bare stoppe da han blev bedt om det. Ingen medlidenhed der. der er altid nogen der hyler op når politiet gør deres job. Jeg vil nødigt leve i et samfund uden konsekvenser.

• #33   27. jan 2008 Det er jo åbenlyst at scooterføeren ikke har været god nok til at køre fra ham landbetjenten smiley Derudover syntes jeg det er lige i overkanten at køre ham ned (ifølge scooterføeren). Det kan jo også være at betjenten blot er drejet ind foran scooteren?

Kommentér på:
Så kan han lære det!

Annonce