{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Hvilke streetfighter skal det være? {{forumTopicSubject}}

Ved godt jeg lavede et topic igår om cruisere så jeg kunne få bettemor med på slæb men det viser sig at hun ikke vil med så nu kigger jeg i en helt anden retning nemlig streetfighter’ish motorcykler. Jeg har kigget på lidt forskelligt men kan ikke bestemme mig. Jeg har kig på

Suzuki GSR 750, 2016 med 13500 km.

Honda CB 650, 2020 med 400 km.

Kawasaki Z 1000, 2004 med 13500 km.

Hvad ville i gå efter og hvorfor?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke streetfighter skal det være?
  • #1   11. aug 2020 Hvilke af dem har du prøvet og hvad syntes du om dem? Eventuelt hvad du manglede ved dem du har prøvet.

    Min pointe er: Det er ikke en skrivebords øvelse at finde dem MC der passer til dig! Du bliver simpelhen nødt til at lave dine egne erfaringer, da du ikke kan bruge andres subjektive syn til ret meget... Nogen er den moderen andre til datteren.


  • #2   11. aug 2020 Skal det være en skarp maskine hvor du fanger al vinden og kan hive på baghjul i de 3 første gear, eller er det bare designet du kan lide?
    Hvis det er sidstnævnte, så CB650. Den er nyere og med bedre teknik, i form af bedre abs mv


  • #3   11. aug 2020 #1 du har ret. Den eneste jeg mangler at prøve er kawasaki’en. Har også overvejet en Honda F 600 Hornet da det var den jeg tog kortet på og var rigtig glad for den. Men ikke alle forretninger er glade for man bare prøver deres maskiner smiley

  • #4   11. aug 2020 Der er ikke nogen af dem du nævner der er streetfightere, de kaldes blot naked bike.
    Du skrev at du fylder lidt, så hvad med V2, feks sv1000 der trækker fra bunden.
    Jensen mc i Horsens plejer ikke at være fedtede med en eller flere prøveture.


  • #5   11. aug 2020 Jeg ved godt GSX 1400 ikke ligefrem er en streetfighter.
    Den er nok den cykel, der tilbyder mest gade venlig moment. Der er så meget bund og mellemområde i den motor, det ikke kan beskrives, det skal opleves.



    profilbillede
  • #7   11. aug 2020 Som der er nævnt allerede, så skal du ud og prøve dem. Hvad med SV650/1000, kawa Z750/800/900, Triumph ?
    Kig markedet godt efter, så ud og se dem og prøvekør dem.
    Jeg købte en CB650R sidste år, den er jeg stadig glad for, den havde det udseende jeg synes var fedt, de tekniske detaljer jeg gerne ville have(ABS, traction controll, quickshifter)


  • #8   12. aug 2020 Drop japserne og prøv en street/Triple...giv den i det mindste chancen, du vil ikke fortryde det ??

Kommentér på:
Hvilke streetfighter skal det være?

Annonce