{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Hvad er en motor fra en z1000 værd? {{forumTopicSubject}}

Har en motor fra en Kawa z1000 fra 03.
Den har kørt 44.297km
Hvad er sådan en værd?
Vil gerne sætte den til en pris som ikke er helt hen i vejret. Min kammerat sagde at jeg kunne sætte den til 5-6000kr, men han slyngede vist mest bare et tal ud smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er en motor fra en z1000 værd?
  • #1   18. aug 2020 Den starter og kører helt som den skal.
    Den fremstår også rigtig flot. Ingen ridser, anløben, eller noget i den stil


  • #2   18. aug 2020 Jeg vil mene at det er at reklamere for en vare i forum, men HURRA det må vi godt nu! Fedt indlæg, i morgen kommer der sikkert en reklame for tamponer, eller noget smiley smiley smiley

  • #3   18. aug 2020 Sådan en motor er lig nul værd hvis ikke der lige er en der står og mangler den. Kig evt hvad de står til på ebay, og sæt den tusind lavere. Og forvent du nok har den stående til salg i lang tid inden nogen mangler en.

  • #4   18. aug 2020 Nul DKK

  • #5   19. aug 2020 Hej Tom
    Det er sådan set ment som et fuldstændig reelt spørgsmål. Den er ikke sat til salg herinde. Så formålet er ikke at sælge den. Det er at få hjælp til hvad den er værd, og indlægget bliver slettet når du har læst beskeden. Både fordi jeg ikke har nogen grund til at have opslaget/ indlægget længere eftersom jeg har fået svar, og fordi andre nok ikke vil kunne bruge det til noget.
    Som du kan se ud fra min oprindelige opfattelse af værdi, og svar. Så har de andre sparet mig for utrolig meget tid, og at have den stående.

    Tak til Andreas, og Bo for svar/ hjælp. Den ville have stået til salg meget længe kan jeg godt se smiley

    Mvh
    Michael


  • #6   19. aug 2020 Måden noget sådant sælges på er at sætte en lav realistisk pris og påskriften: Byd.....

  • #7   19. aug 2020 Jo, måske med en meget rimelig pris, er der nogen der kan bruge den til et projekt eller lignende. Måske h is du har mod på at sælge den på ebay (og stadig regne med at du måske har den stående lang tid) kan du få lidt mere for den. Det ville være ualmindelig ærgerligt hvis den ryger rul skrot smiley

  • #8   19. aug 2020 Knud C. Ja det var også lidt hvad den pris kunne være. Som jeg kunne forstå det i mellem linjerne i går er det en ret "upopulær" lige præcis den jeg sidder med. Hvilket jeg desværre lidt havde på fornemmelsen da jeg ikke rigtig har kunne finde nogen fra samme årgang. Det havde været meget bedre hvis det f.eks havde været en xj600 eller 900, eller en af cbr modellerne. Min kammerat som kom med forslaget til prisen havde solgt en xj900 motor for en del år siden og han sagde han var blevet kimet ned. Den var sat til 5000kr.

    Andreas. Jeg kunne ikke være mere enig med dig omkring det med at skulle køre den til skrot. Havde tænkt på at bruge den til noget buggy, eller lignende projekt, men det er ret sjældent folk kommer i mål med de projekter og aner ikke hvad jeg skulle bruge den til når den er bygget. Så motivationen for at bruge en masse tid på det er ret lille...
    Måske man kan sætte den over på et atv skelet med mindre ombygninger???
    En meget rimelig pris. Er det så 1500-2000, eller er vi på omkring 1000kr?
    Helt ærligt synes jeg også det er lidt synd at smide den på en atv, men det er fordi den er så flot. Den er pænere end den som sidder på min cbr. Men på den anden side er det MEGET bedre end at smide den ud.


  • #9   19. aug 2020 Der er ind imellem nogen der efterspørger en mc motor til et projekt, jeg havde en død gsxr 750 motor til salg en overgang, der blev jeg spurgt, så det kan lade sig gøre. Især hvis der følger styring og spjæld med smiley

  • #10   19. aug 2020 jeg vil mene 2500 er en god pris, det er dog stadig efterspørgsel som sætter prisen. på ebay.de ligger prisen omkring 5-800 €

  • #11   19. aug 2020 Det med ebay er jeg kun tilbageholdende omkring fordi jeg engang satte en mc til salg, og der kom utrolig mange henvendelser som var tydeligt fup og kun ville bruge Paypal. Med det system kan de bare nægte de har modtaget varen, og få pengene retur. Så det bliver et nej tak herfra til Paypal.

  • #12   19. aug 2020 Alt det der som har med motoren at gøre følger med. Har intet at bruge det til, og hvis det gør at jeg kan sælge den. Ja så er det ikke det som skal skille os ad. Har set nogen sætter ledningsnet til salg også. Til en ret høj pris. Her står jeg vel så i samme situation med at det er et meget lille marked!? Men det kan måske være noget som gør at der vil være flere interesserede hvis det er en komplet pakke? Tænker det må være meget nemmere at lave et projekt ud af den hvis man har det med også!? Og eftersom min er med karburator, og Kawaen er med indsprøjtning tænker jeg at intet af det alligevel vil kunne være noget som kan bruges til reservedele hvis jeg er uheldig med min.

    Jeg købte den fordi Jeg havde store planer med en cbr 600f2 ombygning, men det var aldrig meningen jeg ville bruge motoren. Det har jeg hele tiden tænkt som decideret farligt. Selvfølgelig udover ret ulovligt. Så det var kun de kosmetiske dele jeg ville bruge, og troede det ville være ret nemt at få lavet kronrør, og plader som gjorde jeg kunne bruge forgaflen. Det viste sig så at være lidt mere omstændeligt, og igen måske ulovligt. Det er noget som jeg ikke har kunne få noget definitivt svar på. Så den del blev også lagt på is. Selvom jeg stadig tænker at det kunne se fedt ud med upside-down forgaffel og hvis det blev lavet hos en maskinsmed. Så måtte bremser være en kæmpe opgradering. På den anden side ønsker jeg ikke at køre rundt på noget som måske er usikkert... her tænker jeg ikke kun på mig selv. Min datter elsker at køre med, og andre i trafikken kan alligevel komme i meget uheldige situationer. Selvom det er mig som kører på mc og de er måske i bil.

    Kender I andre cykler som de her ting evt passer overens med?

    Tak Bodie vil prøve med de 2500kr


  • #13   19. aug 2020 Når alt følger med, så tænker jeg nu nok der er nogen der vil købe den til et projekt smiley

  • #14   19. aug 2020 Okay. Det vil jeg så lige få tilføjet til annoncen smiley
    Havde jeg ikke rigtig tænkt på kunne være relevant. Havde jo lidt håbet på at kunne sælge den lidt mere i stumper, end det hele på en gang, men foretrækker stadig at kunne få bare lidt penge hjem på noget som desværre efter alle de erfaringer jeg har gjort mig under ombygningen virker mere, og mere som en dårlig investering :,D


  • #15   19. aug 2020 Mange tak for hjælpen.
    Tilføjer det med at det er en samlet pakke, og sætter den noget lavere end først håbet på:)


  • #17   19. aug 2020 smiley Den som er omkring 4 minutter. Den må være målet. Tror du synsmanden glor lidt hvis man kommer for at få den godkendt til vej :,D


  • #19   20. aug 2020 Hej Erik hvor længe havde du den stående? Tror desværre stadig din model der er meget mere solgt end den jeg sidder med, eller det var måske også til projekt?

Kommentér på:
Hvad er en motor fra en z1000 værd?

Annonce