{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Honda VFR 400 {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen!!!

Jeg er fuldt igang med mit mc kort, og kan slet ikke vente med at købe en mc! så jeg er i allerede i fulde gang med at kigge mig omkrig, og er faldet for en Honda VFR 400.

Jeg er kun 18 år når jeg må tage svinet i brug, så den skal i teorien neddroslet, men det skidt gider jeg sku ikke smide i, jeg skal kun bruge et parpir på at den "er der" og ikke andet. Har nemlig hørt at de ikke engang "gider" at chekke om den sidder i, hvis man har parpir på det, og desuden skulle det og ødelægge motoren mere en gavne i længden.

Men det jeg ville spørge om, var om i kender til denne cykel? bl.a. om gode men også dårlige ting ved den! En dårlig ting efter mit vedkommende er prisen da den er vildt dyr smiley når man er 18 år og på SU :-).... Indtil videre har jeg kun hørt at det skulle være en rigtig fedt cykel, med en masse lyd og kræfter, og da den ikke vejer ret meget så har den også et rigtig godt træk, men nogen med nogle erfaringer???

Mvh Simon


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda VFR 400
  • #1   28. jul 2005 rigtig nok at politiet ikke tjekke om den er droslet (egen erfaring smiley ) .. men hvis du er skyld i en ulykke, så kan der altså blive store problemer med din forsinkring. Og du kan være i gæld resten af livet.. så jeg ville lige overveje om du ikke skulle sætte det drosling sæt på den alligevel.

    - Jan


  • #2   28. jul 2005 Undersøg forsikring på den.. skal du bare have ansvar er det ikke noget problem, skal du have kasko så bliver det sikkert en dyr fornøjelse.

  • #3   28. jul 2005 Forestil dig at du kører en til invalid uden at din forsikring dækker!!!!!
    Kør nu de 2 år med den droslet, og det tager den ikke skade af, og når du har kørt tiden ud får du nærmest en ny cykel når droslingen bliver fjernet.
    En VFR400 er bygget til sving, og der kan den sagtens klare sig med 34 HK.

    Jannik...


  • #4   28. jul 2005 De gamle vf ere er normalt lidt hårde ved knastern. kender ikke lige vfr 400 men tror det er en fed køremaskine

  • #5   29. jul 2005 hmm det er svært. jeg kunne heller ikke vente og kørte også stor mc for tidligt. Der kom ikke nogle efterfølger da jeg kørte ind i et træ og kom på hospitalet. politiet gav mig en bøde på 1500kr.
    Men der var der heller ingen som var blevet indvalide.

    Det er rigtig svært at vente. Som i umuligt, men husk at du kan komme i rigtig alvorlige poblemer...

    Held og lykke


  • #6   29. jul 2005 Hej Simon.. Jeg kan se du er på udkig efter en VFR 400.. Hvis det er så har jjeg en RVF 400 med masser af udstyr tilsalg.. den nye model.. jeg kan kontaktes på 20964270.. Billederne kan ses på min kærstes profil.. Under cbr 400, hun hedder Cathrine s.. Der er vist 2 billeder af den rvf

  • #7   29. jul 2005 Du skal køre med den droslet. Skulle du lave et uheld eller være involveret er chancerne store for at de tjekker om den er droslet. Det kan godt være du har hørt et eller andet, men den dag uhledet er ude, og du skal afbetale det meste af din løn resten af dit liv, vil du fortryde det!
    Det er kun 2 år, og der ER en grund til at den regel er indført. DERFOR få den droslet! ALT andet er uforsvarligt af dig!


Kommentér på:
Honda VFR 400

Annonce