{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Honda vfr 400 {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen.
jeg er en gut på 18 år som er ved at være færdig med mit mc-kort, og glæder mig mega meget.
er på udkig efter noget sporty-mc. og har tjekket en Honda vfr 400 ud. synes ret godt om den.
og har også læst de indlæg om den herinde, og nu vil jeg så lige høre om der var nogle som gerne ville sælge deres. og EVT en hjemmeside på en forhandler, som lå inde med sådan en sag.? ved godt de er lidt kryderet i prisen. men man er jo kun ung engang.
Mvh kristian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda vfr 400
  • #1   17. aug 2005 Husk nu den skal drosles.... Dvs. den bliver langsom.. men ser da kanon fed ud hehe.... Overvej noget billigere:) bare mit P7...

  • #2   17. aug 2005 Hvis den alligevel skal drosles, så tag og køb en vfr750. de koster ikke ret meget mere... Og så behøver du ikke ud og købe større når du bliver 21.

    /Jan


  • #3   17. aug 2005 Hej Kristian. Har selv en vfr 400. Har haft en cbr 400 RR. Kørt på flere forskellige cykler. Bl.a sv 650, gsf 1200, z-1000, vfr 750.
    Dette er bare min personlig mening, men de små 400 hundrede synes jeg helt klart er de sjoveste. Er vejen lige kan de selvfølgelig ikke følgde med de store - følger dog med en sv 650 hele vejen... Men svinger vejen lidt er de meget svære at følge... VFR 750 vs VFR 400 - tag den lille, da dette er en racer, og følger med 750'eren et godt stykke. 750'eren er mere touring - jo mindre du har små 100 k til en VFR 750 RC 30! Har selv kørt mc i godt fire år.

    Håber det kan bruges og held og lykke med kortet.

    Venligst

    Esben


  • #4   17. aug 2005 jaja esben, hele vejen? *gg* men klart, en fed lille racer, bare hunde dyre hvis de skal være i god stand!

  • #5   17. aug 2005 skal du egentligt ikk snart have den her ind esben?


  • #6   17. aug 2005 I august udgaven af Classic Bike (engelsk blad) er der en artikkel om grå import af MC'er.
    Der har de bla. testet en 16år gammel VFR400 NC30 og på trods af at den er brugt og affjedringen godt kunne trænge til at blive set efter, så får den titlen: Verdens bedste sportscykel...

    Smut du ned til den nærmeste DSB-kiosk og køb det og læs det igennem.
    Har engang kørt på efterfølgeren RVF400 NC35. Og man kan slet ikke slippe for det store grin når man tager hjelmen af igen.
    Og der er ingen tvivl om at en 400ccm racer nemt følger med større og nyere MC'er når vejen svinger og bliver sjov smiley
    Men husk lige droslingen...

    /
    Jesper


  • #7   18. aug 2005 hej
    tak for alle jeres besvarelser, vil kigge lidt videre på nettet og bladende.skal nok huske droslingen. for har undersøgt hvis man er med i uheld osv. og skal hilse at sige at det ikke er for Sjov med hensyn til priser.!!!
    ses på vejene .
    Mvh Kristian


Kommentér på:
Honda vfr 400

Annonce