{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Larm til syn
  • #1   1. aug 2005 altser jeg har fået afvide og læst af hvis man triller lige så stille ind til synd så kan man gå igennem. med det er desværre ikke noget jeg har den vilde forstand på.

jeg har også et spørgsmål, håber ikke det gør noget jeg stiller det herinde med jeg synes det ville være dumt at oprettet to indlæg når mit sprøgsmål også handler om syn.

spørgsmålet er følgende:

kan man gå igennem synes med en mc som fra standart er luftkølet, hvis man her skiftet motoren ud med en vandkølet motor?

mvh Rune

• #2   1. aug 2005 Jeg måtte vise dem en godkendelse-erklæring på min udstødning, da de ikke mente den var lovlig. Men den var blevet målt til 92DB ved 6250o/m, så den var lige på grænsen (95db max).

• #3   1. aug 2005 okay, jeg har nemlig prøvet med stålsvampe og det hjælper ikke ret meget

• #4   1. aug 2005 Hvis du ikk har en til rådighed, så prøv det da bare. Et evt omsyn er jo ikk dyrt. Og hvis du så kan være heldig at spare en anden udst... du mister jo højest 150 kr ved at tage chancen smiley

• #5   1. aug 2005 Jeg udstoppede min Vance & Hines = Larm udstødning med 9 stålgrydesvampe. Den kunne ikke køre over 100 km/t, til gengæld lød den som en symaskine og blev synet uden problemer.
    Derefter ud med svampene og så kunne den køre en lille smule over 100 km/t igen *GG*

Mvh
    Thor

• #6   1. aug 2005 De omtalte på intet tidspunkt min på daværende tidspunkt. spildte jeg det ikke en chance.

Den kørte igennem uden anmærkninger

Søren

• #7   1. aug 2005 hee 6000 rpm larmer min slet ikk det er først når man kommer over de 15.000 rpm den gør smiley

• #8   1. aug 2005 Flemming S: Så de kan også være interesseret i om den er godkendt? Jeg troede kun de tjekkede med hensyn til lyd.

Min plan er også at smide nogle grydesvampe i, da den lyder af noget mere end standarden - men nu må vi se smiley

• #9   2. aug 2005 Fik også synet min med 10 stål grydesvampe i mellemrøret.... Synsmanden stod og studerede den kære Vampire potte lidt.. og godkendte den så.

• #10   2. aug 2005 jeg synede min uden svampe eller andet gejl.
    Han syntes den larmede, og tog en måling hvor jeg skulle holde den ved 3500 omdr. og den måtte ikke overstige 90 db, og den lå på 89 med min leo vince potte..
    Så det var fint nok

• #12   2. aug 2005 TulleBach: Skal grydesvampene helt ned i mellemrøret? Jeg havde sådan set bare regnet med at smide dem i selve potten, men det kan godt ske at det bliver for åbentlyst?

• #13   3. aug 2005 Dem der har lavet de regler, har virkelig haft noget imod 1-cyl. motorcykler...

• #14   3. aug 2005 Ingen problem den røg lige igennem. Den ene synsmand stod og sagde at det da vidst ikke var standard potter der sad på, og synes at de karmede. men ham der stod for synet sagde bare at nu var der jo en del udenoms støj og det blæste lidt, så det ku man jo ikke vurdere. Flinker mand

Kommentér på:
Larm til syn

Annonce