{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cromfolie
  • #2   3. nov 2020 Krom folie er noget rigtig pis at arbejde med, hvis man ikke er prof og det holder ikke ret lang tid.
    Hvis det er en japaner, så af med dækslet, fjern den forbandede lak japanerne bruger på alu. og få det poleret op, så spiller det og det holder sig flot med et minimum af pasning.


  • per N
    per N Tilmeldt:
    aug 2013

    Følgere: 25 Emner: 5 Svar: 79
    #3   3. nov 2020 1 jo måske har du gode erfaringer med det cromspray?

  • per N
    per N Tilmeldt:
    aug 2013

    Følgere: 25 Emner: 5 Svar: 79
    #4   3. nov 2020 2. dekslet er crom nu men der er lavet noget fusk på dækslet en rep fra en lille skade, nu er det rep ordeligt og fået slebet det fuldstændig glat og malet har set en video hvor en ligger cromfolie på og det ser godt ud så var det jo lige jeg ville høre om nogen har prøvet det i virkeligheden det folie han bruger klæber ikke ret meget under monteringen kan nemt glattes med en plastspartel og derefter varmes let med en varmepistol så sidder det bare aldtså ifølge videoen!!!


  • #5   3. nov 2020 Jeg skal til og montere guld Chrome folie på min, så skal jeg nok vende tilbage med en melding smiley

  • john o
    john o Tilmeldt:
    mar 2009

    Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 4
    #6   3. nov 2020 Dansk special lakering kan male chrome måske det var en løsning.
    https://www.facebook.com/speciallakering/videos/1559341380760307


Kommentér på:
cromfolie

Annonce