1.136 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

HASTER CBR 600 f4i - afmontere lambda? HASTER CBR 600 f4i - afmontere lambda?

Det er altså noget værre noget...!!

Vores kammerat Urbanviking må sgu snart afbude stunt-show i Herning pga. at lambda'en får motor til at køre ujævnt på hans Honda CBR 600 f4i..!!

Er der nogen af jer, der kan træde til med akut nødhjælp i forhold til erfaring i at afmontere 'lortet'...?

Krydser fingre for, at hjælpen er nær (tlf.), for han fortjener at køre - og gæsterne at se hans show....så hjælp kære venner, hvis I sidder inde med akut vigtig viden smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HASTER CBR 600 f4i - afmontere lambda?
  • #1   8. feb 2008 Hvis den laver numre, er den jo nok defekt, så det nytter ikke bare at tage den ud, det ville i ikke få noget ud af.
    Der skal nok en ny Lambda til, desværre.
    Det er ligesom biler, ikke alle kan køre uden den lambdasonde...

Håber i finder en løsning.

Mvh Jens

• #2   8. feb 2008 http://www.stuntlife.com/ prøv og søg der

• #3   8. feb 2008 Co2 sensor eliminator samt powercommander;)

• #4   8. feb 2008 uden lambda sonden burde den gå over på nød program så den bare får max benz hele tiden, har i tjekket om de 2 kabler der går ned til sonden er knækket?

• #5   8. feb 2008 Tak for svarene, de blev fluks formateret som sms efterhånden som de kom - han står jo på 'herrens mark' i Herning....uden computer.

Og derfor kære mads K - hvis du nu ikke kunne lade være med liiiige at søge der tidligere (bare for sjovt) så videresend 'please' til mig - jeg aner ikke hvad jeg skal søge på og hvordan det foregår derinde - forsøger mig kun som forlænget talerør uden begreb om 'lambda' i øvrigt hehe - men 1.000 tak for linket, ser ret spændende ud smiley og på forhånd tak, hvis nu det var...

• #6   23. feb 2008 hejsa
    tak for i forsøgte at hjælpe.
    sagen var at lambda var pillet ud af udstødningen ved montering af sportspotte,men den var ikke afmonteret bare puttet ind i et hul i stellet.måtte bore i udstødning og putte den tilbage og skifte tændrør så fik jeg kørt lidt alligevel.men igen tak tak for forsøget hehe
    hilsen redone

• #7   23. feb 2008 hehe tak better late than never.

Kommentér på:
HASTER CBR 600 f4i - afmontere lambda?

Annonce