1.520 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Power Commander III på SV650 Power Commander III på SV650
Hey!
Jeg har LIGE købt mig en SV650S K3, og på denne sidder der KN-filter og en Remus-udstødning, som larmer rigtig meget på den gode måde
Vil det kunne betale sig at få den justeret med PCIII hos Mr. Dyno? Nu tænker jeg sådan rent prismæssigt i forhold til, om man kan mærke en forskel! Nogle på fyn, der kan gøre det lige så godt som Mr. Dyno? Hvad vil det koste alt i alt? Ca. 1800 for PCIII @ ebay vel?
Mvh. Mikkel
0 synes godt om
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.137
Ja det kan godt svare sig
Du kan starte med at smide pc3´en på pg hente et map fra nettet. Det gjorde jeg i sensommeren sidste år på samme cykel som din. Det var Mads fra Odense vi monterede den på..På hans SV´er. Han var helt væk efter powercommandern kom på, da den gik meget bedre. Smidighed og respons vil den få, og en smule mere poewr hvis du er heldig
Mht justering, tag turen over broen og betal de 250kr + 150kr i benzin ekstra det koster for at komme over til Mr dyno
Du er velkommen til at komme over i min garage, så giver du en øæl og jeg hjælper med at montere pc´3´eren, som du køber i Tyskland til 2200kr
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 37 Svar: 236
Man kan vel sagtens købe en PCIII på ebay med tilfældigt map på, og så ligge et andet over? Vil jeg kunne mærke forskel, når jeg er mega grøn til motorcykler?
Hvad koster det at få den rullet og lavet custom map hos Dyno?
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.137
Det er en dags arbejde og flere hundrede km på bænken
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 37 Svar: 236
Jeg må lige få kortet og købe en PCIII, og så kommer jeg forbi med den
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 675
Power Commander III på SV650