1.520 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Power Commander III på SV650 Power Commander III på SV650

Hey!

Jeg har LIGE købt mig en SV650S K3, og på denne sidder der KN-filter og en Remus-udstødning, som larmer rigtig meget på den gode måde smiley

Vil det kunne betale sig at få den justeret med PCIII hos Mr. Dyno? Nu tænker jeg sådan rent prismæssigt i forhold til, om man kan mærke en forskel! Nogle på fyn, der kan gøre det lige så godt som Mr. Dyno? Hvad vil det koste alt i alt? Ca. 1800 for PCIII @ ebay vel?

Mvh. Mikkel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Power Commander III på SV650
  • #1   11. feb 2008 Hejsa
    Ja det kan godt svare sig

Du kan starte med at smide pc3´en på pg hente et map fra nettet. Det gjorde jeg i sensommeren sidste år på samme cykel som din. Det var Mads fra Odense vi monterede den på..På hans SV´er. Han var helt væk efter powercommandern kom på, da den gik meget bedre. Smidighed og respons vil den få, og en smule mere poewr hvis du er heldig
    Mht justering, tag turen over broen og betal de 250kr + 150kr i benzin ekstra det koster for at komme over til Mr dyno
    Du er velkommen til at komme over i min garage, så giver du en øæl og jeg hjælper med at montere pc´3´eren, som du køber i Tyskland til 2200kr

• #4   11. feb 2008 Det lyder satme klasse Sebastian - det tilbud vil jeg hel sikkert slå til på. Og mon ikke, at bliver en kasse i stedet :)?

Man kan vel sagtens købe en PCIII på ebay med tilfældigt map på, og så ligge et andet over? Vil jeg kunne mærke forskel, når jeg er mega grøn til motorcykler?

Hvad koster det at få den rullet og lavet custom map hos Dyno?

• #5   11. feb 2008 regn med 2500-3000kr hvis du komemr med cyklen med pc3 monteret,
    Det er en dags arbejde og flere hundrede km på bænken

• #6   11. feb 2008 ok - og man kan sagtens købe en PCIII med et andet map på?

Jeg må lige få kortet og købe en PCIII, og så kommer jeg forbi med den smiley

• #7   2. maj 2016 Fik du det gjort? Hvis ja hvordan ende resultatet ?

Kommentér på:
Power Commander III på SV650

Annonce