1.523 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Power Commander III USB Power Commander III USB
Hej folkens
Nogen der ved hvad der sker hvis man med sine fjumre-fingre er kommet til at trykke på en af de tre knapper på selve enheden? Ryger hele mappet så? Skal den til at mappes om igen? Håber jeg dælme ikke! Er der noget man kan gøre for at nulstille evt. knap tryk?
P.f.t.
Kim
0 synes godt om
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 97
dec 2005
Følger: 26 Følgere: 26 MC-er: 4 Emner: 4 Svar: 151
Angående knapperne så står der i bruger manualen at man skal slå tændingen til og inden for 5 sekunder holde alle tre knapper nede samtidig, for derefter at justere mere eller mindre benzin/luft blandingen.
apr 2004
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 97
apr 2008
Har desværre ikke mappet, men vil se om jeg kan skaffe det fra den tidligere ejer af Power Commanderen. (købt brugt). Strada du skriver at man kan stille den tilbage ved hjælp af dioderne... Hvordan skal de stå for at man ved at alt trykkeri er nulstillet? Skal lige siges at jeg ikke har haft den koblet på en PC. Bare installeret skidtet og så derudaf. Og så synes jeg det lyder som om den får for meget benzin i tomgang. Det gjorde den ikke da den var ny-installeret...
apr 2004
apr 2008
Tak for svarene. Har fået "nulstillet" knapperne så mappet ikke er påvirket. Fandt en manual og gik den igennem... For at mappet er nulstillet skal de to dioder i midten af "båndet" på selve enheden lyse op. Det regulerer man nemt med knapperne. Så er Power Commanderen tilbage til det map der ligger i den. Nemmere bliver det ikke!
apr 2008
Ja - den blander som den skal. Mc'en går virkelig godt efter montering. Har også smidt et komplet Yoshi' R55 system og KN filter på sammen med Power Commanderen. Denne kombi kan varmt anbefales!
apr 2004
apr 2008
Hvis du spørger til om jeg har fået rullet den og lavet et custom map så er svaret nej... Gider jeg ikke. Det map der ligger på den nu er lavet af et amerikansk tunings-firma (kan ik' huske navnet) efter den tidligere ejers specs. Specs'ene er: GSX-R K7 750'er med komplet (åben) R55 yoshimura system + O2 eliminator og KN filter . Vil æde min hat på at man ikke kan mærke forskel på den før og efter custom map. Måske hvis man hedder Rossi eller andet til efternavn, men det er der mig bekendt ikke nogen der hedder herinde på MCG. Så det gider jeg ikke bruge penge på... Alt for dyrt efter min mening! Hvis penge ikke havde nogen betydning gjorde jeg det imorgen. Men det har de jo bare:-) Og som den går nu er jeg MERE end tilfreds!
Power Commander III USB