465 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Savner kommentarer på udfordringer Savner kommentarer på udfordringer

Hej

Er jeg den eneste der savner kommentarmuligheder i udfordringerne?

Jeg synes man ville få større udbytte af en udfordring hvis dem der stemmer har mulighed for at lægge en kommentar om hvorfor de har stemt på den ene eller den anden.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der får folk til at vælge. Er det motorcyklens stand, evt. ekstraudstyr, design, model, antal heste, eller er det bare fordi man er venner med ham der har den, er billederne for få eller af for dårlig kvalitet?

Hvilke overvejelser tager i med når i stemmer?

/Pia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savner kommentarer på udfordringer
  • #1   10. aug 2005 rigtig godt tiltag Pia........ syntes også, at det ville være rart..... nogle stemmer på mærket, nogen på ejeren osv. men det ville da helt klart give et andet indtryk af udfordringerne!!

Seb

• #2   10. aug 2005 ja, man kan selvfølgeligt skrive kommentarerne på de enkelte motorcyklers profiler, men det bliver bare lidt omstændigt at skulle sidde og klikke frem og tilbage mellem modstandernes profiler for at finde kommentarerne.

/Pia

• #3   10. aug 2005 Ved ikke om admins læser med, men hvis der er generel opbagning bag ideen, så skal jeg da gerne skrue en mail sammen til admin.

/Pia

• #4   10. aug 2005 Kanon ide Pia!
    Har selv savnet det samme.
    Skriv endelig til admin.

Mvh. Rune

• #5   10. aug 2005 OK

Her er hvad jeg har skrevet. Håber de svarer tilbage...

Hej Admins fra Motorcykelgalleriet

Er der mulighed for at tilknytte kommentarer til udfordringerne, eller evt. bare tilføje de to konkurrerende motorcyklers almindelige kommentarer til siden med udfordringerne? (så bliver kommentarerne jo også gemt efter udfordringens afslutning).

Det kan være svært at forstå nogle gange, hvorfor en motorcykel vinder stort over en anden, og derfor ville det være rart med mulighed for at give uddybende kommentarer.

På vegne af flere gallerimedlemmer
    /Pia

• #6   10. aug 2005 Fint brev. Men jeg tror desværre at de admin´s har mere travlt med at oprette nye gallerier (hi-fi, hunde, heste, gede, cykel osv.) og tjene penge og "hits" på det, end de har med at administrere de sider der nu engang er.
    Det er den fornemmelse jeg har, når jeg hører fra andre der kontakter admins uden at få svar eller reaktioner tilbage.
    Hørte engang et forslag om at få redaktører/moderators ind, for at aflaste admins. De har sikkert travlt nok i forvejen.

• #7   10. aug 2005 Ja gallerierne er jo ikke lavet for os mc folk for vi skal have et fedt sted at kigge eller lave indlæg ........ gallerierne er KUN PROFIT i reklamer fra deres side ........ inden længe vil vi se bruger betaling i højere grad ....... Ellers skal vi lave vores eget sted på nettet

• #8   11. aug 2005 ideen som sådan god nok. bare bange for at hvis folk først begynder at fortælle hvorfor de stemmer som de gør (den anden er grim/ den anden er ikke en motorcykel etc ) bliver der ramaskrig fra de stakkels mennesker der ikke kan håndtere at alle ikke synes deres lige er verdens fedeste. når man ser på tråde og udmeldinger fra folk der er blevet sure/fornærmede osv er jeg bange for der går helt børnehaveklasse i det.
    kan selvfølgeligt være det ville hjælpe dem med en årsag, men tvivler meget.

Kommentér på:
Savner kommentarer på udfordringer

Annonce