{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Suzuki 600S bandit med næsten 100000 km ok ? {{forumTopicSubject}}


Hej alle

Nu har jeg kig på en Suzuki Bandit fra 2005 med næste 100k på klokken så er jeg en lille smule i tvivl ,om det er en som jeg skal købe eller ?`

Motoren har kørt mange lange ture til syden og hjem ,så en gode
drift temp og godt med arbejde op og ned af bjerge og generelt
lange ture og kun 1 ejer , Jeg kan godt lide modellen med er sku
i tvivl , da den er der oppe i de km.. Cyklen er pæn af se på og ikke noget rust at spotte og eller topstykker der sveder.

Gælder det samme med cykler som biler ? .. heller købe en bil med mange gode kilometer end en lille mormor bil der har været brugt til at kører til købmand i , men næsten ingen kilometer..

På forhånd tak alle..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki 600S bandit med næsten 100000 km ok ?
  • #1   18. apr 2021 Hvis den ellers er i pæn stand og lyder som den skal, så kører sådan en helst sikkert også de næste par hundrede tusind uden for meget bøvl.

  • #2   19. apr 2021 Ikke helt samme model men har en 650 SA Bandit og den er næsten på 100k og spinder som en mis, som man siger.

  • #3   19. apr 2021 Hvis den ellers er velholdt og serviceret er det ingen problem, men de fleste motorcykler her i DK er udelukkende serviceret med olie, er det luxus er der skiftet bremsevæske inden for de sidste 5 år.
    98% glemmer at affjedring osv. faktisk også burde serviceres og vedligeholdes.
    Men 100.000 km. ja det er ingen problem på en serviceret motor, men den dag den skal sælges igen står med med problemet, de fleste købere er meget km. forskrækket - de foretrækker en 90'er cykel der har kørt under 30.000 (i hvert fald på speedometer).


  • #5   20. apr 2021 Tak for alles svar, jeg valgte at købe en med kun 16500 på tællerne

Kommentér på:
Suzuki 600S bandit med næsten 100000 km ok ?

Annonce