{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.991 visninger | Oprettet:

MC Parkering Aarhus C {{forumTopicSubject}}

Hej MCG

Jeg bor i Aarhus C og står snart og skal have en MC stående ude på vejen sammen med min personbil som jeg har en beboerlicens til, denne licens betaler jeg ind til for at kunne parkere min bil i min zone. Denne licens er knyttet til min adresse og der må selvfølgelig kun gives 1 beboerlicens ud pr. husstand. Og her skelnes der ikke på biler og MC.

Jeg har læst lidt rundt på nettet og fandt denne artikel fra magacin
https://www.magacin.dk/motorcykler/nyheder/dumme-koebenhavnere/

Han snakker om de her "designerede" MC P pladser der findes her i byen som han mener man må parkere gratis på.

Er der nogen der ved om dette stadig gælder? Artiklen er helt tilbage fra 2016.

God dag derude


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC Parkering Aarhus C
Kommentér på:
MC Parkering Aarhus C

Annonce