954 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Niels S
Niels S
Følger: 16 Emner: 1 Svar: 4

Tennisalbue. Tennisalbue.

Hej. Ved godt at det ikke er “lægens bord” men prøver nu alligevel lykken....har igennem mange år kørt gamle maskiner med mange rystelser og andet spændende og har “kun” fået lidt hvide fingre,.har nu anskaffet mig en ny maskine med få rystelser, og har kørt et 1/3 års tid som desværre har pådraget mig en tennisalbue som blusser op hver gang jeg køre en tur på maskinen. er der nogle der har haft erfaring med sådan en irriterende ting. Mvh Niels

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tennisalbue.
  • #1   5. jun 2021 træn den væk. smiley har selv haft smerter og fik det da jeg kørte MC. men gik til en fysioterapeut og fik øvelser til at træne senen stærk og har ikke haft smerter siden

• Niels S
    Niels S Tilmeldt:
    dec 2015

#2   5. jun 2021 Tak for svar??

• #3   5. jun 2021 Begynd til bingo, det træner armen lynhurtigt.

• Birthe P
    Birthe P Tilmeldt:
    maj 2021

Annoncer: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   6. jun 2021 Jeg led af tennisalbue i mange år. Det gjorde så ondt at jeg dårlig kunne lyne en lynlås. Jeg gik til fysioterapeut men det hjalp kun indtil jeg begyndte at arbejde igen. Så var der en der forslog mig en Kiropraktor . Jeg havde så ondt at alt skulle prøves. Det viste sig at min ryg var låst fast i lænden. Dette gjorde at kroppen selv ændre på min nakke og derved trykkede på en nerve til albuen. Jeg fik nogle behandlinger og jeg har ikke mærket noget siden ! Det er over 30 år siden nu ! Så jeg ville prøve det hvis jeg var dig. Det er måske også derfor at det kommer når du sidder ned på din MC.

• Niels S
    Niels S Tilmeldt:
    dec 2015

#5   6. jun 2021 Tak for svar Birthe.

• Rotten Richard
    Rotten Richard Tilmeldt:
    sep 2016

Følger: 2 Svar: 2
    #6   7. jun 2021 Ned på apoteket køb "Felden" ... smør albuen hver 2. time.
    Om 2 - 3 dage er det væk... Hvis det er en tennis albue smiley

Kommentér på:
Tennisalbue.

Annonce