1.119 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

En svupser på prissætningen !? En svupser på prissætningen !?

Jamen så gik der da lidt tid med det.
Sælger sætter sin MC til salg for 55. Jeg ringer på den, får at vide at den er solgt. Nå øv bøv.

Så sætter sælger den så åbenbart til salg igen til lidt mere.. smiley
Mon sælger fik for mange opkald?
Hvordan mon man sådan pludselig finder ud af at man har sat sin mc til salg for billigt smiley
Hvad siger man lige til de første der ringer smiley

(Også virkelig noget underligt noget at lyve.. Hvis man har fundet ud af at man har sat noget for billigt til salg, så sig dog det? - Men det var måske for pinligt? smiley )

(Jeg er godt klar over at den første pris var lav, det fandt sælger vist så også ud af, på en eller anden måde)
https://www.guloggratis.dk/transport/motorcykler-og-tilbehor/motorcykler/bmw/annonce/51441776-bmwr1200r

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En svupser på prissætningen !?
  • #1   15. jun 2021 Du må være blevet meget krænket, siden du føler dig forpligtet til at poste dit galle her.
    Skal vi lave en indsamling til dig?

• #2   15. jun 2021 Heey Jan! Godt at høre fra dig!! ??
    Ja helt ekstremt ekseptionel endda!

• #3   15. jun 2021 Det var dælme også billigt den første pris.
    Mærkelig historie, men den er da stadig til en OK pris synes jeg.

• #4   16. jun 2021 Det er da ligesom med huse, den er da bare gået i budrunde. smiley

• #5   17. jun 2021 Kan sagtens følge trådstarter.
    I okt. 2019 ringede jeg på en 125er og fik oplyst "at der var mange mulige købere" og prisen kunne derfor ikke nedsættes. 2 mdr. senere var den oprettet til salg på ny, 20% billigere, og nu var der - overraskende nok - ikke flere købere;
    Så igen, igen: ærlighed betaler sig som regel bedst smiley

• #6   22. jun 2021 Mange tak Knud.
    Jeg synes bare det var en jæævn underlig måde at kommunikere på.
    Ja og så løj han jo sådan set mig også direkte op i hovedet. - Det er selvfølgelig aldrig det smarteste at gøre overfor en der overvejer at købe noget af en.. smiley

Når det var en 125'er, var det sandsynligvis en ung sælger.
    Jeg synes når man læser med på Facebook, eks, når de unge gutter prøver at sælge Counter Strike skins eller deres flotte nye sneakers, så prøver de oftest kreative tricks for at få solgt til en så høj pris som muligt.

Fx. den klassiske: "Der er en der har budt over dig" - Men hvor og hvor meget, det kan man ikke få at vide haha.

• #7   22. jun 2021 Kun få mennesker kan stave til reumoulade og advokado.

• #8   23. jun 2021 Især avocado smiley

Kommentér på:
En svupser på prissætningen !?

Annonce