509 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Specielle hensyn ved nylakering ? Specielle hensyn ved nylakering ?

Hey....

Har været ude og køre i dag i ikke så fedt vejr, men lækkert var det sgu alligevel. Har for kort tid siden fået nymalet/lakeret min mc, og ville høre om der er specielle hensyn jeg skal ta når den skal vaskes, altså fordi, den er ny lakken?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Specielle hensyn ved nylakering ?
  • #1   1. mar 2008 Hey Jesper

Ok..... Tager det virkelig så længe at hærde ? Er det dumt jeg har sat sådan en tankpad på så ? Har altid brugt en stor svamp, så der er ikke noget nyt, men har hørt noget med kold/varm vand, er det en skrøne at man ikke må bruge varm og det skal være koldt ?

3 måneder... FUCK den bliver beskidt så ! ;-(

Har det helt dårligt med den står og er beskidt ude i garagen... nu har den været 100 % ren i 3 måneder.... ;-/

• #2   1. mar 2008 Hej søren du kan vaske den med det samme det var i gamle dage at det tog så langtid med at hærde, vi kan maskinpolere efter 40 min i 60 graders varme som alle autolakere bruger.. så du kan tage det helt roligt men vær altid lidt forsigtig med at vaske brug en blød svamp som Jesper siger.. ps jeg er selv autolakere..

• #3   1. mar 2008 Det lyder super.... Så er jeg lidt mere rolig. Det er en uge siden jeg fik samlet cyklen, og delene blev malet for ca. 14 dage siden. Jeg er varsom og skal nok være blid ved den !!! Tak for svarene......

• #4   1. mar 2008 Tænkte i øvrigt på om det er en god idé at gi den lakforsegler ?

• #5   1. mar 2008 ikke her i starten den har bedst af at hærde helt op først ;O)

Kommentér på:
Specielle hensyn ved nylakering ?

Annonce