{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Ole J
Ole J
Tilmeldt:
3. maj 2020
Emner: 1 Svar: 8

Uorginale dele. {{forumTopicSubject}}

Har købt en fin lille XJ 600 (4BR) næsten helt standard. Dog har en tidligere ejer monteret noget skrammel af "styling". Kobling og bremsegreb er udskiftet med noget justerbart fuld af huller, spejlene er skiftet til nogle miniature monteret i enderne af styret, man kan ikke se en skid, men de de har sikkert kostet kassen. Heldigvis har fjolset da ikke monteret miniblinklygter som er blevet så moderne. Hvorfor giver man penge for ikke at kunne ses....?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uorginale dele.
  • #1   29. jun 2021 Jeg tænker nu nok du vil blive set, selvom dine spejle er mindre og grebene er skiftet.
    det er vel smag og behag.
    jeg er ikke fan af bar end mirrors, men justerbare greb og blinklys der ikke fylder ligeså meget som en Cocio flaske, vil jeg til hver en tid køre med.


  • #2   29. jun 2021 Miniblink og barend mirrors kán fungere rigtig godt.
    I nogen tilfælde kan man se mere i styrende spejle end de originale, fordi ens albuer er i vejen.

    mange begyndere køber nok noget af det billigste de kan finde online, som ser ud som det de søger, og når det så viser sig at være noget bras de har haft gang i så er det nemmeste at sælge tingene samlet til en der ikke ved det er katten i sækken endnu, og så starte forfra.

    Man lærer mest på de hårde måder


  • #3   30. jun 2021 Hvorfor har du købt en maskine med en masse skrammel monteret, når der findes mange andre fine derude uden dette monteret?
    Sælger har jo nok godt kunne lide skramlet.
    Så hvem der her er fjols skal jeg ikke afgøre.


  • Ole J
    Ole J Tilmeldt:
    maj 2020

    Emner: 1 Svar: 8
    #4   30. jun 2021 Knallerten er fin når jeg finder de originale dele og jeg har stadig sparet 15-20.000 i forhold til hvad forhandlere forlanger for noget der har kørt 50.000 km mere. Sælgeren havde ikke monteret rizoma-skramlet, havde bare ikke selv gidet lede efter de rigtige dele.

  • #5   30. jun 2021 Ja jeg har selv en xj 600 fra 1997 og de originale spejle er lige til at grine af, med mindre man er en smal skulderet satan.
    hvis jeg nu tog mig samme havde jeg også skiftet dem ud så man kan se bagud.
    Så ikke alt originalt er godt.


Kommentér på:
Uorginale dele.

Annonce