1.280 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Download fra Youtube... Download fra Youtube...
For et stykke tid siden, var der en som nævnte, hvordan man downloadede filmklip fra Youtube.
Jeg kan huske det var noget med at indtaste et eller andet i adressebjælken, men har ikke kunnet finde tråden med oplysningen, så jeg håber der sidder en derude, som ved hvad "formularen" er.
0 synes godt om
mar 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.925
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 123 Svar: 602
http://www.downloadyoutubevideos.com/
jul 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.391
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.594
apr 2005
Følger: 36 Følgere: 32 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 2.203
Lader dig vælger hvilket format du gerne vil download. f.eks. kun download lyden som mp3
mar 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 28
Kender kun fremgangsmåden til Firefox, men det burde være muligt IE også.
Du åbner din browser og skriver about:cache og trykker enter.
Den viser dig nu stierne til cache lageret på din HDD som den brguer til billeder og den slags. Dette gælder også data fra youtube.
Kopier stien. Den står under punktet "Disk cache device" nederst.
Åben kør (windows-tast + R), sæt ind og tryk på enter.
Nu kan du se mappen hvor alle herlighederne ligger i. Hvis du bruger fremvisningen "Detaljer" så kan du sortere efter størrelse og se at der ikke er nogen filer på 7 til 10 MB eller huske navnet på dem der er.
Åben nu youtube og gå ind på video'en. Når den er færdig med at hente filen (den røde streg i afspilleren) så kan du gå ind i mappen (måske skal der opdateres) og finde den nye fil, der har størrelsen til at være en flash-video (som regel 7 til 10 MB)
Kopier den til dit skrivebord (eller hvor som helst) og omdøb den til videonavn.flv (du skal have fil-endelser slået til) nu kan du se video'en med en hvilken som helst afspiller der understøtter FLV
Jeg vil da foreslå VLC-player som kan hentes gratis fra deres side http://www.videolan.org/vlc/
Dette er nok noget mere omstændigt end bare at indsætte linket på de nævnte sider, men skulle de af den ene eller anden grund ikke virke, så kan man jo prøve med det her.
Håber nogen fandt det nyttigt
feb 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 27
Download fra Youtube...