4.688 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

hvordan skal pakdåse vende? hvordan skal pakdåse vende?

hej, jeg har lige fået mine nye pakdåser, nu vil jeg bare gerne lige være sikker på, jeg vender dem rigtigt, så er der nogle som kan hjælpe mig?

på den ene side er der en lille rille og på den anden er der en noget større en, hvilken skal vende ned mod jorden og hvilken op ad, mod styret??
- hvis i forstår mig..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan skal pakdåse vende?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
    #1   5. mar 2008 Tag et billede eller to. smiley

• #2   5. mar 2008 Hvilke pakdåser...

• #5   5. mar 2008 LOL......hullet ind mod midten !!!

;O)

Nej, pakdåser til hvad og på hvad ???????

;O)

• #6   5. mar 2008 det er i forgaffelen - kunne i heller ikke vide jo smiley

men tager lige et billede

• #7   5. mar 2008 her ses den store ring/uddybning (link fjernet)

her er den lille
    (link fjernet)

håber det til at se lidt

• #8   5. mar 2008 Svært at se, om de ligger en ring inden i, men umiddelbart ser det ud til, at øverste link er den side, der skal vende mod fedtet. Ligger der en metal eller fjedetring inde i den ene rille, skal den indad.

Du kan også kigge lidt på pakdåsen og forestille dig, hvor dens forreste kant vil blive presset ud ad, hvis du har den i et rør og skudder fedt ind imod den - hvis du forstår hvad jeg mener smiley

• #9   5. mar 2008 der ligger en fjederring inde i begge uddybninger...

Der hvor der står mål, skal det vende op ad?

• #10   5. mar 2008 Jeg blander mig lidt... smiley
    Det er svært at se på dine fotos hvordan den skal vende, da de er meget utydelige, men:

En pakdåse er som regel udført med en skrabeside, dvs. en kant, der skal skrabe olien af den akslen der kører op og ned af den. Derfor er der en lidt skarp kant på inderringen af den side der vender ned mod olien. Tit er der en fjederanordning, der har den funktion at holde skraberingen tæt mod gaflen inderben.
    Der er normalt også en stålring yderst på pakdåsen, lige under gummiet, som hjælper med at holde formen på ringen, så den bliver siddende hvor den skal.

Hjælper det noget...?

• #11   5. mar 2008 jo, Dan [KaPoW] V, synes jeg.. den metalring der er, skal den ikke vende opad? - for så gættede jeg rigtigt nok første gang selv nemlig

• #12   6. mar 2008 Jeg ved desværre ikke hvad det er for en ring du omtaler... Kan du ikke tage en knivskarpt foto af ringen?

Kommentér på:
hvordan skal pakdåse vende?

Annonce