{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på renovering af mc motor
  • #1   12. aug 2021 Du kunne jo spørge dit lokale kawasaki værksted. Det er formentlig billigere at købe en anden motor.

  • #2   12. aug 2021 Der findes da en Kawa expert i det nordjyske - Hans Henrik et eller andet. Han gør rigtig meget i bla Kawa og tændspoler/ensrettere m.m.

  • #3   12. aug 2021 #2 Han kan klart anbefales smiley

  • #4   14. aug 2021 Jeg har lige pt skilt min XJ600 motor.

    Den ligger på båren, det er pga et defekt starterdrev.
    Det alene koster i pakningssæt:

    karburatorpakninger komplet 350
    motorpakninger komplet 850
    pakdåser komplet 250
    pakning benzinhane 225

    Det er 1675 og jeg har købt herhjemme og i Tyskland.
    Skulle det være dansk det hele blev det ca 2800.
    Jeg har den skilt lige så meget... næsten som til renovering. . Min tid er ca 10 timer til motoren var pillet ud af stellet og skilt ad på bordet....Og jeg har en lift til arbejdet.

    Så det render af hvis du skal på værksted, dog skulle de så meget gerne være hurtigere til det end "mig selv sagde hunden" der ikke har prøvet det før med en MC.


  • #5   14. aug 2021 Ja der er en sur og gnaven gammel rotte oppe i Nordjylland som snildt kan fixe det der, prisen må du jo spørge ham om.
    Alt mellem 2.000 og 15.000 for en totalrenovering.


  • martin s
    martin s Tilmeldt:
    dec 2007

    Svar: 9
    #6   20. aug 2021 Hej har selv været der dog med en zzr 1100 , købte en motor fra ebay-kleinanzeigen.de Den var leveret hos mig for små 3000 inkl. motor !! og den kører fint den dag idag ..det bliver alt for dyrt at rep. en motor herhjemme og det kan en så gammel cykel ikke bære ,dette er bare my 2 cent smiley

  • #7   30. aug 2021 Martin man skal så huske, at når man køber en billig brugt motor så er den jo altså brugt.
    Det kan ikke sammenlignes med at renovere en motor, der bliver som ny, hvis man tager hele turen: Honing/boring, nye stempler/ringe, ventilarbejde, knastkæder, strammere m.v. og en ny kobling, nu det alligevel er skilt ad. Hvis man har været omhyggelig med olien fejler krumtappen som regel ikke noget. Hvorfor kan en gammel cykel ikke 'bære' en motorrenovering? Bortset fra ABS, der omsider blev lovkrav, er der reelt ikke sket meget de sidste mange år.


  • martin s
    martin s Tilmeldt:
    dec 2007

    Svar: 9
    #8   31. aug 2021 Peter mit forslag var skrevet som et alternativt til at renovere en motor( samt spare penge og være hurtigt ude og køre igen ) .Jeg ville aldrig begynde at renovere en motor der har gået 84000 km på en cykel med en salgsværdi på 12-17000kr. Det kan ikke hænge sammen
    økonomisk i min optik og derfor kom jeg med dette forslag , hvad Jesper vil gøre bestemmer han jo selv ,men nu har han da nogle forskellige løsninger at vælge imellem smiley


Kommentér på:
Pris på renovering af mc motor

Annonce