{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Pnn
Pnn
Tilmeldt:
31. mar 2021
Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 30

Polo butikken ved Scandinavian Park {{forumTopicSubject}}

Kan det betale sig at køre til Kiel for at handle, eller er priserne de samme ?

Jeg er nok bare en gammel kyniker, men jeg tænkte på om priserne er lidt skruet op ved grænsen, grundet at kunde grundlaget nok fortrinsvis er danskere….

Eller er der en endnu bedre butik indenfor overskuelig køretid i det der Tyskland der ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polo butikken ved Scandinavian Park
  • #1   8. sep 2021 Mig bekendt er priserne ens.
    Skulle der være en lille forskel, så prøv at holde den op mod de ekstra km. du skal køre.
    Så vil en besparelse meget nemt blive til en fordyrelse.


  • #2   8. sep 2021 De plejer at være til at handle med, hvis der gøres større køb. Prisskiltet er som andre polo butikker. Servicen er i top, er varen ikke på lager sender de den gerne direkte.

  • David N
    David N Online Tilmeldt:
    okt 2018

    Følgere: 19 MC-er: 7 Svar: 37
    #3   8. sep 2021 I det her Tyskland her er priserne ens. Hvis de har fundet på at skilte med højere priser på de fysiske prisskilte i butikken, slår du bare varen op på deres hjemmeside og beder om varen til den online angivne pris.

  • #4   8. sep 2021 super tak for info smiley

  • #5   8. sep 2021 Det er ved at være en den år siden jeg var ved Polo i Scandinavian Park. Men som hjem husker det var udvalget væsentlig større end i danske butikker og priserne også rimelige.
    Jeg ville ikke gide at køre turen kun for det. Men jeg var på vej hjem fra Litauen så det lå lige på vejen.


  • #6   9. sep 2021 Jeg bor i haderslev, så det er nærmest lige rundt hjørnet…

    Jeg var der i går, og fik købt en ny touring jakke og en hoodie….jeg troede jeg ville have et par kevlar jeans også, men det er nok ike lige mig….


  • #7   9. sep 2021 Louis har forskellige butikstyper, hvor udvalget i de store af dem er nærmest overvældende. Tjek deres hjemmeside for nærmeste butik ifht grænsen.

  • #8   9. sep 2021 Nærmeste Louis ligger i Kiel. Små 100 km syd for grænsen. Jeg tvivler på det lønner sig at køre de ekstra km.

  • #9   9. sep 2021 Der kan da laves mange skønne mc-ture i det nordtyske... hvis man så samtidig kan opgradere på sit grej er det jo ren win-win.

  • #10   9. sep 2021 Jeg ser nu ikke afstand og kørsel som en udfordring….jeg elsker at køre uanset om det er på 2 eller 4 hjul….

    Omend den med 4 hjul er firma betalt, så der vil det jo ikke koste mig noget at smutte til Kiel….

    Jeg synes måske ikke, at den butik ved Scandinavian Park har overvældende meget at vælge imellem….så måske jeg prøver louis….


Kommentér på:
Polo butikken ved Scandinavian Park

Annonce