{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

Sebastian J
Sebastian J
Tilmeldt:
2. sep 2021
Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 1

Motorcykel ruter {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!
Er der nogle som har ideer til nogle gode motorcykelruter fra Odense og rundt på Fyn? Helst landeveje, og gerne margueritruter eller veje med flot natur og gode kurver som indbyder til sjov og hyggelig kørsel.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorcykel ruter
  • #1   18. sep 2021 Selv har jeg lige for nylig kørt det meste af Fyn rundt så langt ude mod kysten som mulig.
    Det blev en rigtig fin tur. Undervejs kan man så tage afstikkere ind i landet til særlige seværdigheder.


  • #2   18. sep 2021 Der er også den mulighed at bruge et ruteplanlæggerprogram og en telefon eller gps. Det kræver selvfølgelig lidt investering og arbejde med at sætte det hele op.
    Jeg bruger selv Kurviger.


  • #3   19. sep 2021 Prøv at hent appen calimoto, den har rigtig fine forslag til ruter

  • #4   19. sep 2021 Kysten rundt er lækkert...
    Bare drej ud med vandet hver gang du kommer til et kryds..
    Det giver nogle fine små omveje smiley


  • Bertil A
    Bertil A Online Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 51 MC-er: 6 Emner: 63 Svar: 1.108
    #5   20. sep 2021 Den gamle Middelfartlandevej og når man rammer Middelfart passer det lige med at det er tid til en kop gratis kaffe på grillen smiley

  • #6   27. sep 2021 Jeg kørte Nyborg-Svendborg-Faaborg-Assens-Middelfart med familien på trædecykel i sommers. Jeg vil skyde på 85% af ruten var på asfalteret vej hvor man også kan køre MC. Så selvom jeg normalt ikke bryder mig om motoriserede køretøjer på cykelruter, kan du jo bare snuppe een af de mange ruter langs kysten af Fyn

Kommentér på:
Motorcykel ruter

Annonce