{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Er det lige godt timet? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg er lige kommet hjem fra en 2 timers aften tur, dog var der ikke så meget benzin tilbage så jeg ville se hvor langt jeg kunne nå. da jeg syntes jeg har kørt længe nok for i aften beslutter jeg mig for at køre hjem. Da jeg er 2 km hjemme fra begynder den første cylinder af 4 at sætte ud, men jeg kommer da videre, så da jeg er ca 1 km hjemme fra sætter nummer 2 cylinder ud, og lige for enden af den vej jeg bor på sætter de to sidste ud og jeg kan trille på min fart direkte ind i indkørslen.
Jeg syntes selv det er ret godt timet.

Og holda kæft en fed tur, måske ikke den højeste gennemsnitsfart, men der var nogle rigtig gode sving.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det lige godt timet?
  • #2   15. mar 2008 god timing smiley
    hvis nu din mc begynder at brokke sig næste gang du skal ud at køre,så skal kabunaderne renses. Det ses tit at når man kører en tank tom, så suger man skidt osv ned i kabunaderne smiley

• #4   15. mar 2008 hehe den har jeg lavet utallige gange på knallert.. utroligt at man kan være så heldig! smiley

• #5   15. mar 2008 jaja.. Cool nok. Men hvorfor. Chancen for at få skidt og lort suget ned i dine karburatore er for stor til at du bør gøre det..

• #6   15. mar 2008 Meningen var heller ikke at den skulle køres helt tør, men nu skete det. det optimale havde jo været hvis der stadig var nok til at jeg kunne køre ned og tanke, men jeg slap i det mindste for at stå på en landevej og vente på at min far kom med noget mere benzin.

• #7   15. mar 2008 har prøvet noget lingende, bar på knallert... synes også det var ret godt timet.. kørte fra skagen til sdr. felding (+300km) på min gamle cd50'er, 3km før sdr felding dør den, så tipper jeg den, for at få de sidste dråber i tanken med, den ku li nøjagtig køre hen til Q8 i sdr. felding... ikke altid man er så heldig :S.. men hva man ikk har i hovedet må man ha i benene smiley

Kommentér på:
Er det lige godt timet?

Annonce