1.113 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

MC ulykke! MC ulykke!

http://ekstrabladet.dk/112/article985104.ece

Det er en skidt start på sæsonen. Pokkers ærgeligt at det skal gå sådan.

Ikke overraskende: "årsagen til ulykken er, at den kvindelige bilist ikke har overholdt sin vigepligt"
Hvorfor skal det være så svært at overholde sin vigepligt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gravearbejde rende der er 15 cm bred og 30m lang 40cm dyb. 3.000 kr.
  • Tapere væg samt tilbud på maling af hele stuen 1.000 kr.
  • Beskæring / klipning af hæk kirsebær laurbær 3.800 kr.
  • Ukrudt og flyt jord og ny græs 5.000 kr.
  • Udskiftning af wc 8.500 kr.
  • Diverse indflytningsopgaver 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC ulykke!
  • #1   15. mar 2008 Johnson...

Ja, du må meget undskylde at jeg ikke glor hele forum igennem inden jeg smider et link! Hvis du er utilfreds så lad da for helved være med at kommentere det. Så svært er det heller ikke at hoppe videre til næste topic!!

• #2   15. mar 2008 Daj72:

Selv tak. Håber det smagte smiley

Johnson:
    kiggede igennem, og synes ikke jeg så noget der havde med emnet at gøre. Men hvorfor hopper du ikke bare videre i tilværelsen? Det skader da ikke at der er lidt flere der ser det. Eller tager jeg helt fejl?

• #3   15. mar 2008 lige præcist den ulykke skete oss for mig. jeg var bare i bil i stedet for mc. den blev smadret men hans forsikring dækkede 100%

nogle lære det bare aldrig smiley

• #4   15. mar 2008 de kørte sikkert for stærkt men whatever det vækker ham ikk til live smiley

• #5   16. mar 2008 Dennis C: Hvad er det for en kommentar at komme med?? Går du automatisk ud fra at fordi de var på MC så kørte de for stærkt??

• #6   16. mar 2008 Dennis C: Jeg kan sige så meget lige nu, at du skal sku være glad for ikke at fyre den af overfor mig. Hva fanden bilder du dig ind, det er en bruger herinde fra hvis forældre det gik udover. Og det er min kammerat´s far, du aner intet om hvad der er sket. Ved manden har kørt mc, hele hans liv. Og havde konen bagpå, for at trille en tur. Da endeligt vejret ville det, så ja han har da fyret hans gamle mc af for at imponere... Helt ærligt luk din....... Ja vi skal holde et ordentligt sprog. Men hvor ville jeg dog gerne møde dig, og høre dig sige det til mig ansigt til ansigt.

• #7   16. mar 2008 vi må nok vænne os til at se en 10-12 stykke raf dme de første par måneder fa sæsonstart.
    Billisterne er ikke vant til mcisterne, og mcisterne er rustne i deres kørsel..
    smiley :(

De burde lave noget mc sæsonstart kampagne

• #8   16. mar 2008 Dennis C vil gerne være journalist, når han engang bliver voksen.
    Han træner bare i useriøse kommentarer.
    Mine tanker går til de efterladte, der oven i deres sorg må lytte til tåbelige kommentarer.

• #9   16. mar 2008 Vi ved det jo så stol aldrig på nogen en politibil overså mig sidste sommer jeg gjorde opmærksom på det men så stoppede de mig bare og en lille opsternasig betjent ville dreje den derhen at jeg var for nervøs i trafikken jeg gad ikke diskutere med dem og kørte hjem men hvis ikke jeg havde været kvik havde jeg ligget der .
    moralen er STOL ALDRIG PÅ NOGEN I TRAFIKKEN KUN DIG SELV

• #10   16. mar 2008 Kan kun give per anker P ret i det han siger. Man skal sku altig tage udgangspunkt i at andre trafikanter ikke overholder reglerne, trist men sandt. men derfor er det stadig synd for de efterladte.

• #11   16. mar 2008 Det er så trist, føler med de efterladte. HVIL I FRED...

• #13   16. mar 2008 Kan vi ikke få en ordenlig tone herinde , kig ud her er fuld sol og tørvejr , tilslutter mig helt Ronni `s udtalelser . var sgu` lige ved at blive i dårligt humør nå men nu vil jeg køre mig en tur til åbent hus hos mini-motor i Kolding.

BikerFriend hilsen Keld.

• #14   16. mar 2008 Dette er en meget dårlig start. MIn kammi blev braget ned i sidste uge. på sin mc. Og i forgårs stod jeg på strandbouolevarden og lige for an mig blev en mc mejet ned, Begge ulykke på grund af vigepligt og nu er der en der er død . Sæsonen er jo dårligt startet

• #16   16. mar 2008 Sanne:

Det vil jeg også mene. Vi er jo nød til at være opmærksomme på det alle sammen. Og der er større chancer for, at folk herinde ser det, hvis det bliver postet flere gange.
    Skidt start på sæsonen.
    Føler også med de pårørende!

• #17   16. mar 2008 Man kunne måske godt liiiiiiige tjekke forsiden inden man fyrer en tråd afsted!

My 2 cents

• #18   16. mar 2008 Pyt med det. . .
    Det er bedre at man sender en tråd for meget end en for lidt.
    Det skal jo helst ikke være sådan at man sidder og putter sig fordi man
    er nervøs for at skrive noget forkert.

Har selv været ude for at få en lav stemme på min mc af brugere
    der var sur over en kommentar i et forum hvor vi diskuterede
    gl vs nye mc'er

• #19   17. mar 2008 hej folkens... dennif er i fulde ret til at have sin mening... men jeg vil nok give ronni ret i at han skulle prøve at forklare mig og mine søskende det ansigt til ansigt hvis han ved hvordan vores for døde...

kan jo være han kan forklare hvorfor??

• #20   17. mar 2008 1

Kommentér på:
MC ulykke!

Annonce