Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• VVS installatør 1.800 kr.
  • Lampe rep 650 kr.
  • Klipning af hæk 1.700 kr.
  • Eletriker 1.500 kr.
  • Udskiftning af dele på cykel 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC ulykke ..
  • #1   7. sep 2013 92???? Burde ikke være lovligt, håber sgu godtnok knægten kommer sig

• #2   7. sep 2013 92 år!!!? Undskyld mig, men der burde man altså ikke sidde bag et rat længere, lige meget hvor "frisk" man føler sig!
    Jeg vil tro én af dem nede fra bænken har en bedre reaktionsevne end ham!

Og ja, håber virkelig den 19-årige klare den.

• #3   7. sep 2013 "De unge er farlige i trafikken og kører uansvarligt" måske nogen gør, men i det mindste kan vi se og reagere når der sker noget.

• #5   7. sep 2013 Kan nu ikke se problemet i at bilisten er i en moden alder

• #6   7. sep 2013 Stig har du også problemer med synet pga alderen?

• #7   7. sep 2013 forfærdeligt .

• #8   7. sep 2013 hvad fander laver en på 92 år bag et rat ?......synes ikke det er i orden at så gamle mennesker stadig kan få lov til at køre bil.....jeg er ret ligeglad med hvor frisk han ellers er.

Håber den 19 årige klarer den.

• #9   7. sep 2013 Trist. Hvor der handles der spildes! Men mystisk nok folk altid udtaler sig uden ret meget viden om ulykken. Manden kan jo i princippet være blændet af solen! Håber det bedste for begge parter smiley god weekend

• #10   7. sep 2013 Min nabo er vist 87 år. han kan ikke se, kan ikke høre og går lidt usikkert. Det gør man vel i den alder.. MEN det undrer mig, at han kan få lov at sætte sig ind i sin kæmpe Volvo 740 og drøne rundt i Malmö. Han kan jo ikke lige kigge sig over skulderen o.lign.
    I øvrigt er han meget cool. Ligger sg selv i garagen og skifter hjul på bilen, forår og efterår smiley

• #11   7. sep 2013 Allerede igen, sgu en skidt afslutning på sæsonen, bilerne tror åbenbart at sæsonen er slut for mc'er allerede..

http://ekstrabladet.dk/112/article2089188.ece

• #12   7. sep 2013 Der er taget note om holdningerne til ældre og kørekort..... Nu her om en pæn sjat år når vi sidder her inde og diskuterer gigtpiller, mandebleer og uduelige hjemmehjælpere så vil jeg lige linke til den tråd her når der bliver tudet over frataget kørekort fra de forskellige smiley

• #13   7. sep 2013 Håber de alle er uskadte :-\

Gad vide om det får nogle konsekvenser for alle MC kørere fremover, med alle de uheld der sker for tiden, udover dyrere forsikring selvfølgelig.

• #14   7. sep 2013 Det simpelthen uhørt at man i en dødelig alder sidder bag et rat. Den man kan ikke se sig selv i øjnene når han vælger at køre bil. Strammere lovgivning burde der være her.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #17   7. sep 2013 Kojak

Jeg synde bare det er fuldstændig usmageligt at alderen skulle været et problem, nu står der jo kun at bilisten har over set motorcyklen, men nu er det jo ingen som kender de nærmer omstændigheder.
    Der kan jo tænkes at det var andre faktorer som spilder ind som ikke er nævnt.

Men vi må da håbe at der ikke er en yngre person som som laver sammen fejl, for så inddrager man vel også kørekortet for alle under 30 år.

• #19   7. sep 2013 "Det simpelthen uhørt at man i en dødelig alder sidder bag et rat"

Jeg er 43 år gammel og har i grunden ikke behandlet min krop særlig pænt, jeg er i, eller på vej ind i den alder hvor hjertetilfælde og blodpropper er en reel risiko..... skal jeg så også indleverer pappet nu ?

• #21   7. sep 2013 Rigtigt trist for den unge mand, men lige hårdt nok at dømme uden at kende forholdene omkring uheldet, hastighed osv.
    God bedring ønskes herfra.
    Kender flere mcister der har været udsat for lignende hvor modparten har været ung.

• #22   7. sep 2013 Nu er jeg selv fra Amager, men kender mange, der bor på "landet"/provinsen og antallet af personer, der kører sprut-kørsel er sindssygt højt.. "Jamen, jeg skulle lige hjem fra byen".. SÅ LAD VÆRE MED AT GÅ I BYEN!!
    I min verden er det lige præcis NUL genstande, når man skal køre. Nej ikke lige en fyraftens-pils eller noget. SLET INGENTING!

Det er ikke kun ældre, der ikke burde have kørekort...

Kommentér på:
MC ulykke ..

Annonce