Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klippekort
  • #1   22. aug 2005 Der er Idag kommet en lille folder frem til samtlige hustande i DK om klippekortet.

• #2   23. aug 2005 Mon ikke den der med at kører op imellem rækkerne på motorvejen når trafikken holder stille også giver et klip.. Uha uha..

• #3   23. aug 2005 Per >> Jo, det gør det desværre :O(

Du får nemlig et klip hvis du "kører uforsvarligt slalom - eller forbikørsel i tæt trafik"

Jeg kan sgu sikkert ikke lade være alligevel når jeg møder køen på motorvejen....men hvem faen ka det??

• #4   23. aug 2005 Næh, jeg kan sgu nok heller ik lade være... Jeg syns' faktisk også det er et lidt vildt system at diske op med. Hva' må vi snart gøre forkert uden at vi skal bøde for det flere år efter ?! Og oven i hatten syntes jeg det stadig er for uklart over for os "brugere" hvad man helt konkret må og ikke må... Der er 100% sikkert noget der ikke er nævt i den sparsomme folder vi har fået, som kan koste os dyrt !
    Hvis regeringen kunne slippe afsted med at styre os, og fortælle os hvad vi skulle. Ja så tror jeg sgu de gjorde det ! Demokrati, op i røven ! De tænker på penge, på penge og på penge.. og så lidt på penge !
    Så sent som i går kunne man læse om politi og kongelige privat schaufører der kørte 200km/t uden udrykning. Jeg er sgu egentlig ligeglad. Men hvis jeg kører 200km/t fordi jeg er ved at komme for sent til en fuckin børenebiograffilm-eller-hva-det-var. Så klapper fælden altså... og det lige meget hvor meget jeg blinker !
    Vi har det sgu godt nok her i danmark. Men man kan også få det FOR godt.
    Bare et par sure opstød...

• #5   24. aug 2005 Man kan jo kun håbe at reglen om at 'holde til højre' håndhæves, med samme iver som hastigheds forseelser og slalomkørsel.. Det ville reducere behovet for slalomkørsel væsentligt.. Bare fordi at men kører med korrekt fart, har man jo ikke nødvendigvis RET til at ligge i de yderste baner.. Billister sucks :o((

Kommentér på:
klippekort

Annonce