Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politiets beklædning
  • #1   20. mar 2022 Om alle kører i samme mærke ved jeg ikke, men dem jeg kender kører i Dane.

• #2   20. mar 2022 Mener ogsa de har kørt HELD før, det er jo sikkert i udbud jævnligt, det skal det jo når man er en større butik.

• #3   20. mar 2022 de brugte stadler inden de skiftede til dane, modellen er vist nok lavet specielt til politiet

• #4   22. mar 2022 Ja, de skal have spececielt store lommer til bødeblokken smiley

• #5   28. mar 2022 Jeg genkender ikke mærket på skulderen af hans jakke..?

- Anyone..?

https://www.motorcykelgalleri.dk/forum/off-topic/700095-foerste_boede_i_800_aar_

smiley

• #6   29. mar 2022 Dane.

• #7   1. apr 2022 Jeg kontaktede dem i 2020 vedr. deres ce certificeringer og fik desværre denne mail tilbage, hvor de forsøger at agumentere for at deres tøj er bedre, end det er testet til smiley Level "A" er dybest set knallert 45 udstyr!

>>>
    There is a misunderstanding in the public domain about how the new CE standards work.

When sending in a garment for testing the manufacturer states what level they want their particular garment tested to.

In our case the cost of testing the whole Dane range of clothing to AA or AAA was prohibitive this is also the case with many other brands.

Dane chose the cheaper option of testing their ranges only to the A level. This being A rated for street use.

As time goes by Dane will and are already testing their products to the higher levels.

What this means is that the Nimbus jacket didn’t fail the higher rating it simply wasn’t tested for them.

If the jacket had been tested to the higher rating personally I am sure it would achieve AA minimum and maybe AAA. In the coming years we will find out.

Dane has been making Motorcycle garments according to the latest safety rules for over 50 Years and by using the Original Cordura Materials from Dupont,

in combination with Kevlar that is reinforcing the Armacor material, you can be sure that you are well protected riding a Dane Pro suit.

Kommentér på:
Politiets beklædning

Annonce