442 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

billede af mc billede af mc

jeg kunne godt tænke mig at vide hvem som sidder og bedømmer om det billede man nu prøver at sætte ind af sin mc ... altså jeg har prøvet 2 gange nu med 2 forskellige billeder , og nu kan i rende mig et eller andet sted ... gider sku da ikke være ti.l grin ... så ingen billeder hos mig ...

jan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  billede af mc
  • #2   27. aug 2005 Hej Jan

Hvis du prøver at komme ind med kun et enkelt billede, så vil der være mange der afviser med den begrundelse at dette er et galleri, og at der derfor må forventes at være flere billeder af din motorcykel.

Derudover afvises der ofte ved mangefulde beskrivelser, eller hvis cyklen helt åbentlyst kun oprettes med salg for øje.

Så prøv igen med lidt flere billeder og med en god fyldig beskrivelse, så skal du nok slippe gennem nåleøjet.

/Pia (gider ikke at rende et vist sted ;-))

• #3   27. aug 2005 he he ... nej er ikke sur men gider sku ikke være til grin med at sidde og skrive en roman og lign og lægge billede ind og så få at vide at dit billede kan ikke godkendes , så jo er vel lidt pist , gider ikke bruge mere tid på at lægge billede ind ..så min profil bliver billedeløs ..

• #4   27. aug 2005 Jan

Du kan sagtens lægge et billede på din profil uden at oprette en motorcykel.

Hvad er det for en motorcykel du har som hele tiden bliver afvist?

• #5   27. aug 2005 Så må det jo bare være det Jan smiley

Ronny

• #6   27. aug 2005 vil faktisk godt lige begrunde lidt.. smiley

Ved ikke om det er dig men der er en kava z1000 tror jeg nok der har prøvet at komme ind i dag og jeg har afvist den eftersom jeg mener at dette er et galleri og så må et billed jo ikke rigtigt være nok men det er jo bare min mening.
    Fortsat god aften

Ronny

• #8   27. aug 2005 jamen kan jo kun sige tak for svarene til jer alle ... og jeg har en zx10r ... men ja sådan bliver det og kan jo også kun sige fortsat god aften til jer andre herinde ...

( er vist faldet ned igen smiley )

jan

• #10   27. aug 2005 Jan.... når vi nu sidder her og keder os aligevel så smid den ind igen bare lige sæt 3-4 billeder på så skal den nok komme ind.

Ronny

• #11   27. aug 2005 og ps ...

jo har været på kawa træf idag men der var vist nogle der glemte at komme *smiler * ...

det var os der kom længst væk fra der kom , men vi havde en fed tur , så jo er i godt humør trodsalt ...

jan

• #13   28. aug 2005 Tja.... det er op til dig Jan, er der en 2-3 billeder af en kvalitet så man kan se hvad der er på, og nogenlunde data udfyldt, for man min stemme.

Ved godt at det er surt at lægge billeder ind, og skrive en masse, uden held. Har selv prøvet det med min GTI på bilgalleri, hvor der kræves 100 velkomst point, er stadig ikke inde, prøve også kun en gang smiley

Kom nu Jan, en lækker ZX10R skal da ing...

Kommentér på:
billede af mc

Annonce