1.012 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Pasform på rygbeskytter Pasform på rygbeskytter
Hej
Jeg skal ud og finde mig en rygbeskytter for første gang i de 10 år, jeg har kørt motorcykel. Men hvordan vælger jeg den rigtige pasform???
Hvor langt ned skal den gå ned over ryggen, og hvor langt skal den gå op??? (kan forstå at den ikke må gå helt op til nakken)
Har tænkt mig at køre en tur over til Thansen, for at kigge engang, da jeg (bortset fra et indlæg) kun kan finde positive anmeldelser ang. deres rygbeskytter. Men de sælger også Uvex, kan de tænkes at have bedre beskyttelse???
0 synes godt om
jun 2006
Følger: 14 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 1.381
Jeg har selv en foroverbøjet kørestilling, hvorfor mit rygskjold går helt ned til bagdelen når jeg står op almindeligt, så prøv den imens du sidder på cyklen; det gør en del til forskel.
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 84
aug 2005
Følger: 69 Følgere: 55 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.699
dvs. den skal ned i bukserne bagpå, og føles meget forkert når du står op, men føles rigtig når du sidder på cyklen..
aug 2005
den du har er måske lige lidt for lang men den skal ned i bukserne også selvo det ser latterligt ud, men det gør det ikke når du sidder på cyklen...
så det er helt rigtigt det du har gang i der
dem til at smide inde i jakken er ikke nær så gode...
aug 2005
hvad tror du ellers man gør når man kører med hel dragt. det er samme princip..og hvis du som jeg kører i todelt læder så hiver du den bare af bukserne når du går rundt...intet problem.
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 42 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.545
jan 2005
Følger: 23 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 134
Har selv en Dainese, den fås i forskellige størrelser, og ja den skal ned i båwsene
Pasform på rygbeskytter