1.012 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Pasform på rygbeskytter Pasform på rygbeskytter

Hej

Jeg skal ud og finde mig en rygbeskytter for første gang i de 10 år, jeg har kørt motorcykel. Men hvordan vælger jeg den rigtige pasform???

Hvor langt ned skal den gå ned over ryggen, og hvor langt skal den gå op??? (kan forstå at den ikke må gå helt op til nakken)

Har tænkt mig at køre en tur over til Thansen, for at kigge engang, da jeg (bortset fra et indlæg) kun kan finde positive anmeldelser ang. deres rygbeskytter. Men de sælger også Uvex, kan de tænkes at have bedre beskyttelse???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pasform på rygbeskytter
  • #1   28. mar 2008 Den skal vel hverken genere øverst eller nederst, hverken i nakken eller i lænden, men derudover dække mest muligt.

Jeg har selv en foroverbøjet kørestilling, hvorfor mit rygskjold går helt ned til bagdelen når jeg står op almindeligt, så prøv den imens du sidder på cyklen; det gør en del til forskel.

• #2   28. mar 2008 Jeg skal også have en, så er lige med på en lytter

• #3   28. mar 2008 Den skal ikke genere når du bøjer hovedet helt bagover, så må du ikke ramme den, og den skal være så lang at den går ned i bukserne når du står op, og skal ved udstrakt stående stilling dække toppen af halebenet.

dvs. den skal ned i bukserne bagpå, og føles meget forkert når du står op, men føles rigtig når du sidder på cyklen..

• #4   28. mar 2008 Lennart.

den du har er måske lige lidt for lang men den skal ned i bukserne også selvo det ser latterligt ud, men det gør det ikke når du sidder på cyklen...

så det er helt rigtigt det du har gang i der

dem til at smide inde i jakken er ikke nær så gode...

• #5   28. mar 2008 ja Lennart, det skal den skam...ned i bukserne med den og det føles totalt forkert det er rigtigt men det gør det ikke når du sidder forover bøjet på cyklen....

hvad tror du ellers man gør når man kører med hel dragt. det er samme princip..og hvis du som jeg kører i todelt læder så hiver du den bare af bukserne når du går rundt...intet problem.

• #6   28. mar 2008 Rygbeskytteren bør gå så langt ned at den også beskytter de nederste ryghvirvler og halebenet. Alternativt kan overvejes en buttplug med airbag...:-D

• #7   28. mar 2008 LOOOOL kleen :o)

Har selv en Dainese, den fås i forskellige størrelser, og ja den skal ned i båwsene

Kommentér på:
Pasform på rygbeskytter

Annonce