{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Hjælp. Den dør ved over 1500 omd. :o( {{forumTopicSubject}}

Hey guys!!!!

Havde en helt fantastisk tur på bakken for første gang. Alt spillede bare og man var jo helt extatisk af alle de lækre maskiner....) MEN min sv´er døde..... :o( Den har brokket sig lidt det sidste stykke tid. Når man giver den lidt gas ved under 4000 omd. så sker der ikke noget som helst. Lyder nærmest som om den taber omd for så efter ca 4 sek at reagere i voldsomme ryk. I går da jeg skulle starte fra bakken startede den men lige meget hvad så ville den ikke over 1500 omd så gik den ud. opgav til sidst da den så også døde for strøm. Skal lige sige at min overløbs slange knækkede af for lidt siden og jeg satte et plastik rør i og op gennem hullet. Skulle være tæt men ved ikke om det kan have noget med det at gøre. Nogen som har en idé om hvad som kan være sket eller haft et lign. problem????
Skal jo nok have den til en mekker. Nogen som kender et godt sted i Nordsjælland hvor de har tid til at hjælpe mig.???

Skal lige siges at jeg endnu engang har fået bekræftet det tætte bånd som er mellem mc-ister. Var godt i gang med at splitte min mc ad på parkerings pladsen på bakken da der kom en gut og tilbød at køre mig hjem ( ca 45 km ) Han kørte hjem og hentede sin vare vogn og vi fik min maskine hjem. HELT FANTASTISK HJÆLP.

Jakob


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp. Den dør ved over 1500 omd. :o(
  • #1   30. aug 2005 Hullet er ikke stoppet. Har sat en lille gummi slange som passer ned i over løbs røret og så op igennem det lille hul i tanken. Men ude lukker da ikke at det godt kan være problemet....

Kommentér på:
Hjælp. Den dør ved over 1500 omd. :o(

Annonce