Pas på Med tyskerne ... Pas på Med tyskerne ...
Jeg leder lidt efter en gammel R1 fra 98 (rød hvid) Syntes den er pisse flot... Fik fat i en tysker der havde en , her er hvad kan skrev tilbage på min mail .
In this moment it is located in London (UK - United Kingdom).
I have listed the bike as located in Germany because it has Deutschland documents. I bought the bike when I was working there in an exchange of experience project.
Because of my busy schedule I have already deposed the bike at a shipping company which will also register the bike on the buyer`s name without any other costs. I can deliver the bike to Denmark at the price of EUR 3,600.00 . Get back to me for more details if you want .Thank you
Så skrev jeg til ham og spurgte efter et nummer jeg kunne ringe på
Unfortunately, I am not able to use the phone, as I'm wearing a hearing device (sound signal amp) as a result of a car crash I've experienced a couple of months ago, so let's keep it this way (contact via e-mail). As i told you i have the bike in the shipping company and is ready to be deliver at your address. All i need is your full name and address where the bike must be deliver so i can contact the company and start with transaction, they will send you the invoice and all details that you need to complete the deal .After that the bike will be at your address in maxim 3 days and you have one week to test it . The payment will be made trough the company half (50%) after you get the invoice from the company and the rest after you get the bike and test it . If you have any kind of problems the company will give you a full refund .Now if you are really interested and ready to buy email me your full name , address, city, zip code and country where the bike will be deliver so we can start.Wait your email soon. Thank you
Nu ser vi hvor langt de vil trække den men der er vel ingen tvivl om at han er en fusker ?????
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 228
nov 2004
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 5 Emner: 48 Svar: 201
Du skal da ikke handle med nogen du ikke kan få tlf. kontakt med og adresse på...
Der er MANGE svindlere både fra England og Tyskland når de gælder biler og mc'er
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.519
det sikkert en utilfreds kunde der har stukket ham en ørefigen
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.431
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 118
feb 2006
udover at blive svinet til ........... i alle sammenhænge , ville nok ikke være den eneste i køen der ville smadre fjolset
feb 2006
jun 2007
Følger: 56 Følgere: 53 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 228
nov 2007
Følger: 42 Følgere: 41 MC-er: 6 Emner: 38 Svar: 328
After you give me your details they will send the invoice and the payment instructions , you will make a deposit for sale of 50% and the bike will be at your address in maxim 3 days . When the bike arrive at your address you have one week to see and test the bike before you pay the rest of the amount . If the bike is ok you will send the rest and if you find any problems you will get a full refund for deposit and the bike will come to me . But i'm sure that you will love this baby and you will be satisfied about it . So if you are ready email me your details soon so we can start with delivery soon. thank you .
sidste nye mail fra ham . Jeg ser hvor langt jeg kan trække ham nu .... Eller sender ham en adressen der hedder Julemandsvejen 67 6092 grønland ....
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 113
Hold fingrene fra dem......... Det kan slet ikke betale sig overhovedet at spilde et eneste minut på dem. Så snart du har sent de 50% af prisen forud, hører du aldrig fra dem igen!
Seb
nov 2007
3600 euro for en 98er R1 med 31000 km på klokken er nu i mine øjne en rimelig pris så ikke latterlig billig men heller ikke dyr
okt 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 52 Svar: 999
maj 2007
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 863
Har prøvet noget af det samme. Da jeg sendte vedkommende billeder af den cykel jeg havde til salg, fik jeg en returmail fra ham, hvor der bl.a. stod
" Thank you for the pictures. It's a very nice car and i will pay the price for it. I will send you 12000 Euro. 6000 Euro for the car and 6000 for the shipping company. I will send you a check on that amount. After you have recived the money, you have to send 6000 Euro to the shipping company to pay for the transport"
Sikkert en falsk check han ville sende og håbe på, at jeg og bank først ville opdage det, når det var for sent.
Skrev til ham, om han, fordi jeg er fra dk, tror jeg er retaderet. Hørte aldrig fra ham igen.
Palle
nov 2007
Pas på Med tyskerne ...