1.028 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Pas på Med tyskerne ... Pas på Med tyskerne ...

Jeg leder lidt efter en gammel R1 fra 98 (rød hvid) Syntes den er pisse flot... Fik fat i en tysker der havde en , her er hvad kan skrev tilbage på min mail .

In this moment it is located in London (UK - United Kingdom).
I have listed the bike as located in Germany because it has Deutschland documents. I bought the bike when I was working there in an exchange of experience project.
Because of my busy schedule I have already deposed the bike at a shipping company which will also register the bike on the buyer`s name without any other costs. I can deliver the bike to Denmark at the price of EUR 3,600.00 . Get back to me for more details if you want .Thank you

Så skrev jeg til ham og spurgte efter et nummer jeg kunne ringe på smiley

Unfortunately, I am not able to use the phone, as I'm wearing a hearing device (sound signal amp) as a result of a car crash I've experienced a couple of months ago, so let's keep it this way (contact via e-mail). As i told you i have the bike in the shipping company and is ready to be deliver at your address. All i need is your full name and address where the bike must be deliver so i can contact the company and start with transaction, they will send you the invoice and all details that you need to complete the deal .After that the bike will be at your address in maxim 3 days and you have one week to test it . The payment will be made trough the company half (50%) after you get the invoice from the company and the rest after you get the bike and test it . If you have any kind of problems the company will give you a full refund .Now if you are really interested and ready to buy email me your full name , address, city, zip code and country where the bike will be deliver so we can start.Wait your email soon. Thank you

Nu ser vi hvor langt de vil trække den men der er vel ingen tvivl om at han er en fusker ?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Møbelsamling 1.000 kr.
  • Spartlet en ny åbning i væg 1.500 kr.
  • Elektriker 1.620 kr.
  • Stubfræsning 2.500 kr.
  • Havearbejde 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas på Med tyskerne ...
  • #1   31. mar 2008 Svindler............ hele vejen igennem

• #2   31. mar 2008 Stop da allerede nu
    Du skal da ikke handle med nogen du ikke kan få tlf. kontakt med og adresse på...
    Der er MANGE svindlere både fra England og Tyskland når de gælder biler og mc'er

• #3   31. mar 2008 hahahahah kan ikke svare pga høreapperat masser af gode undskyldninger ......
    det sikkert en utilfreds kunde der har stukket ham en ørefigen smiley

• #5   31. mar 2008 Svindel!

• #6   31. mar 2008 Det er sgu da ret enestående, at alle i shipping firmaet osse er høreskadede....

• #7   31. mar 2008 ufatteligt at nogen er så desperat for at tjene penge at de vil svindle for at få så lidt ud af det
    udover at blive svinet til ........... i alle sammenhænge , ville nok ikke være den eneste i køen der ville smadre fjolset

• #8   31. mar 2008 kan man ikke sende fjolset en mail med en fed virus hehehe smiley

• #9   31. mar 2008 Svindel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #10   31. mar 2008 As i told you because of my busy work i put the bike in the shipping company custody .
    After you give me your details they will send the invoice and the payment instructions , you will make a deposit for sale of 50% and the bike will be at your address in maxim 3 days . When the bike arrive at your address you have one week to see and test the bike before you pay the rest of the amount . If the bike is ok you will send the rest and if you find any problems you will get a full refund for deposit and the bike will come to me . But i'm sure that you will love this baby and you will be satisfied about it . So if you are ready email me your details soon so we can start with delivery soon. thank you .

sidste nye mail fra ham . Jeg ser hvor langt jeg kan trække ham nu .... Eller sender ham en adressen der hedder Julemandsvejen 67 6092 grønland ....

• #11   31. mar 2008 der har været en hel del af disse fupmagere på motoscout i længer tid. Man kan normalt kende dem på de helt urealistisk lave priser. Ligeledes kan de også som regel ses på telefonnumrene som ikke er tyske!

Hold fingrene fra dem......... Det kan slet ikke betale sig overhovedet at spilde et eneste minut på dem. Så snart du har sent de 50% af prisen forud, hører du aldrig fra dem igen!

Seb

• #12   31. mar 2008 Jeg har lige skrevet til ham at min adresse er go fuck you self 67 6000 kolding .

3600 euro for en 98er R1 med 31000 km på klokken er nu i mine øjne en rimelig pris så ikke latterlig billig men heller ikke dyr smiley

• #13   31. mar 2008 Den selvsamme mand har prøvet akkurat det samme mod en af mine klubmedlemmer, stor advarsel til alle, køb IKKE dyre ting som i ikke kan se i virkeligheden, brug ikke flere penge på udenlandske handler, end i kan tåle at miste. der er mange reelle handler, og få dårlige. men det er nok til at man skal passe extremt meget på smiley

• #14   31. mar 2008 Nu bliver han nok sur---Du har givet ham postnr til Åbenrå smiley

Har prøvet noget af det samme. Da jeg sendte vedkommende billeder af den cykel jeg havde til salg, fik jeg en returmail fra ham, hvor der bl.a. stod
    " Thank you for the pictures. It's a very nice car and i will pay the price for it. I will send you 12000 Euro. 6000 Euro for the car and 6000 for the shipping company. I will send you a check on that amount. After you have recived the money, you have to send 6000 Euro to the shipping company to pay for the transport"

Sikkert en falsk check han ville sende og håbe på, at jeg og bank først ville opdage det, når det var for sent.

Skrev til ham, om han, fordi jeg er fra dk, tror jeg er retaderet. Hørte aldrig fra ham igen.

Palle

• #15   31. mar 2008 nej det er nu koldings post nummer , men 6200 så var vi i aabenraa, men nej jeg har ikke hørt mere fra ham .... fuck jeg gad godt finde dem der sidder bag ved det for ca 4 år siden da det ikke var så meget oppe mistede en a mine venner 50000kr på en audi tt han købte a en kælling i berlin, han skulle bare lige sende et depositum med veston union så var bilen hans, de forfalskede dokumenter fra mobile og kom med en lang historie om hvorfor han skulle overføre de første penge .... Men håber ikke der er flere der falder i den fælde , og hvis de gør er jeg a den mening det er deres egen skyld, da der er så meget omkring det på nettet...

Kommentér på:
Pas på Med tyskerne ...

Annonce