{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Mikkel  L
Mikkel L
Tilmeldt:
9. aug 2021
Følgere: 57 Emner: 13 Svar: 21

beklædning part 2 {{forumTopicSubject}}

Hej igen derude i varmen,
har før haft held med super god input på lidt køligere beklædning, så nu prøver jeg lige igen:

- Hvad kører du i her om sommeren?

a) Hvad kører du i generelt i sommermånederne
b) hvad gør du, når det er virkelig, virkelig varmt?

Jeg har endnu ikke haft held med at finde en god sommerbeklædning, som både er "kølig" nok og samtidig også mulig at køre lidt længere i uden at man så pludselig bliver kold af fx 20 min på motorvej.

gode råd til sommerbeklædning er velkomne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  beklædning part 2
  • #1   21. jul 2022 Du hentyder vel til dit tidligere emne om varmere beklædning, til når det er køligt... smiley
    Sommerhandsker med god luftgennemstrømning er en god ting. Man kan også få mc sko og støvler med kort skaft, der ikke er så varme eller tillader luftgennemstrømning.
    Hvad angår jakke og bukser kan især adventure tøj ofte benyttes året rundt, idet det kan være udstyret med aftageligt termofor og aftageligt regnfor og derudover mulighed for at lyne op osv i ærmer, front og ryg med mere for bedre afkøling (selv med regnmembranen i kan der være god mulighed for luftkøling). Ellers er der masser af tøj med mesh og mulighed for at åbne og lukke for ventilation. MC jeans er også en mulighed.
    Uanset hvad kan alting blive kogende varmt, når man holder stille og så køligt igen, når man kører.

    Der findes også forskellige typer af hoodies til mc brug eller skovmandslignende skjorter til det samme. Jeg har selv en hoodie (har dog lynet hætten af), der er fin i varmen.


  • Mikkel  L
    Mikkel L Tilmeldt:
    aug 2021

    Følgere: 57 Emner: 13 Svar: 21
    #2   21. jul 2022 Hej Claus,
    Ja, det er præcst hvad jeg hentyder til - og sorry for lidt vrøvl.

    ja, jeg kører allerede med mc jeans det mest af året faktisk, og så har jeg en mc jakke (vinter), hvor jeg dog får det absurd varmt selv når jeg tager den foret inderjakke af.

    Jeg skal vist ud og have mig sådan en mc hoodie/sommerjakke af en art. Men kunne godt være der var nogen med gode anbefalinger.


  • #3   21. jul 2022 Jeg har en sommerjakke med noget net, fra Furygan, sommerhandsker og korte støvler af samme mærke og bruger det nærmest så snart der ikke længere er frost. På en kold dag er jakken god med en trøje under og på en varm dag har jeg kun t-shirt under jakken. Bukser er Storgaard året rundt..

    Og når det er virkelig, virkelig varmt, så sveder jeg mere end i de generelle sommer måneder smiley


Kommentér på:
beklædning part 2

Annonce