{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

RJ
RJ
Tilmeldt:
24. sep 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

Dækskifte {{forumTopicSubject}}

Hej.
Er der noget som kan anbefale et firma der skifter dæk og afbalancerer?

Alle firmaer tilknyttet dækonline afbalancere umiddelbart ikke. (På Vestegnen)
Jeg har ikke købt dækkene så det kan også være et sted hvor jeg kan købe dækkene samtidig
Det er en Virago 1100


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækskifte
  • #1   10. aug 2022 Det bør en hver motorcykelforhandler kunne gøre i et snuptag.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #2   10. aug 2022 Naturligvis afbalancerer de. Det kan man gøre bare ved at sætte hjulet på cyklen, uden kalipre, kæde eller andet.

  • Kristian .
    Kristian . Tilmeldt:
    maj 2020

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #4   12. aug 2022 Kommer helt an på hvorhenne i landet du er fra!
    Men jeg vil i hvert fald ikke anbefale MC-Huset i/ved Herning. De skiftede for- og bagdæk på min, og begge fælge var efterfølgende fyldt med ridser/krater.


  • #5   17. aug 2022 Køb dine dæk igennem en MC forhandler - så har du garanti.
    Det lærte jeg på den dyre måde. Købte dæk online hvor forhjulet var skævt og de ville have 795,- + fragt til Holland for en dæk test på et dæk som kostede 1195.
    Tak for lort - jeg køber igennem forhandler fremover - støt de danske MC forretninger.
    Her hos mine i Vestjylland er prisen pr. dæk inkl afbalancering og montering, hvis man kommer med hjulene alene ??????


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #6   17. aug 2022 #5 - Køb dine dæk igennem internettet - så har du samme garanti ifølge købeloven. At du så lod dig spise af med det sludder, er dit eget problem. smiley

    Min nærmeste har jeg ikke prøvet, men der er sgu ingen forhandlere her i nærheden hvor man kan regne med hverken god service, eller at de fatter deres garanti forpligtelser. Men hey - til gengæld betaler man ca det dobbelte for dækkene PLUS de skal have et middelstort sydamerikansk lands forsvarsbudget for at skifte dem. smiley

    Jeg har nok købt 300 dæk i løbet af de sidste mange år jeg har skiftet for folk - jeg har endnu til gode at se ET være skævt eller have fejl. De aller fleste skader sker under montagen - så noget af forklaringen på det svar du fik, ligger nok der... smiley


  • #7   18. aug 2022 Jeg søgte efter et nyt dæk til mit forhjul og fik et godt tilbud fra superdæk derefter tog jeg mit forhjul med ud til superdæk og ville gerne vente på at det blev skiftet,så ville dækmontøren spænde mit hjul op i maskinen og han mente at skiverne var perfekte til dette det mente jeg bestemt ikke og sagde nej tak hvor efter montøren kiggede på mig og ville lige fortælle mig at det altså var ham der havde forstand på disse ting
    Jeg tog mit hjul og forlod pladsen.Derefter købte jeg mine dæk hos Dækonline samt en afbalancerings Aksel hos THansen samt et lille udvalg af klodser og har flere gange selv skiftet både for og bag med gode resultater
    Så bare klem på
    Leif


  • Søren  B
    Søren B Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Svar: 6
    #8   18. aug 2022 Jeg har kun gode erfaringer med Dækonline når det gælder MC-dæk.
    Jeg har selv skiftet dem, af og til med hjælp fra en kammerat som gør i reservedele og dæk til biler.


  • #9   21. aug 2022 Citat: "Alle firmaer tilknyttet dækonline afbalancere umiddelbart ikke."
    Nok det der står på dækonline hjemmesiden, men den er ikke fyldestgørende og mangelfuld i detaljer og pris.
    Alle dem jeg har kontaktet derinde, skifter og afbal. uden prob. Eneste prob.er at oversigten ikke er helt opdateret. Så fat knogle og spørg af.


Kommentér på:
Dækskifte

Annonce