Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC-gør det selv værksted
  • #1   4. apr 2008 Nær sydsjælland lyder som en god ide.

Gerne med fri kaffe. øl og vand.

• #2   4. apr 2008 ja lyder godt bar det er på sydsjælland griner

• Petar D
    Petar D Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 40
    #3   4. apr 2008 kommer til at ligge ved Ølstykke,fri kaffe er en mullihed...men men,fri øl...tja det er jo ikke værtshus, par øl eller tre kan gå an ind imellem med hyge-mc snak...eller efter lukke tid, så er det noget helt andet

• #4   4. apr 2008 Det lyder helt fint :o)

• #5   4. apr 2008 Selvom det er et stykke fra hvor jeg bor så er jeg meget interesseret!

Mangler virkeligt et ordentligt sted jeg kan skrue på den. Og det skader da ikke det nærmest er i trille afstand til lydmuren, så hvis det bliver nødvendigt er der ikke langt hen til gode mekanikkere.

• #6   4. apr 2008 Det tror jeg ikke er nogen dum ide' Petar D

• #8   4. apr 2008 Det skal du sku nok blive træt af, jeg tror du vil bliver overrasket over hvor få der kan finde ud af at ligge værktøj på plads efter brug

• Petar D
    Petar D Tilmeldt:
    nov 2007

#9   4. apr 2008 Både lydmuren og mc-forum er ikke ret langt væk fra,dog tætest er
    mc-forum......jeg bor sel i kbh.v. og kender godt problemet... der bliver en del specielt værktøj,sandblæse kabine,drejebenk, forskelige mc-lifte, mc-data,dæk maskineog afbal. mask. osvosv osv

• Petar D
    Petar D Tilmeldt:
    nov 2007

#10   4. apr 2008 ...der bliver også mullighed for folk som vil gerne i gang med noget projekt,dvs, kan lejes styk værksted pr uge eller månedsbasis + kan lånes mc-trailer til en beskeden pris osv

• #11   4. apr 2008 En meget god ide, du skal bare sørge for at brugerne bliver ordentligt opdraget fra starten af. (oprydning, rengøring, behandle matriellet ordentligt)

• #12   4. apr 2008 Fin ide bare prisen er billig:)

• Petar D
    Petar D Tilmeldt:
    nov 2007

#13   4. apr 2008 Prisserne bliver meget overkommelige og isser til folk med projekter eller faste kunder osv, kommer også nogle service tjænester som er gratis eller til nogle symbolske/beskedne prisser og lignede...og selvfølgelig hvis folk ikke ha behandlet materiellet ordentlig og ikke rydet op efter sig så er det fuld pris og skeldud ;-}....folk burde respekterre andres ting... men det kan også værre meget hyggelig hvor man kan møde meget forskelige folk med samme interrese som en selv og udveksle erfarringer osv...der bliver også 2 auto lifte, mest for mig selv,men nå kunden er der så er kunden som har første priorritet... jeg er selv både til veteran biller og mc`er samt også til nyerre modeller og til ombygning og har i forvejen lidt af hvert som ligger rund omkring hos venner og fammilie...jeg glædder mig til det skal i gang :-}

• #14   4. apr 2008 Petar : Kan du ikke flytte til Horsens og åbne det der ?????... ;-D

Super idé smiley

• #15   4. apr 2008 fed ide godt gået

• Petar D
    Petar D Tilmeldt:
    nov 2007

#16   4. apr 2008 og der er mere...jeg vil bare ikke afsløre det helle på en gang ;-} kommer i gang lige efter sommer ferien...men jeg vender tilbage når web siden er på plads med bileder,service ydelser og pris lister og hvad der er af værktøjer og maskiner....

• #17   24. feb 2020 Blev projektet her nogensinde en realitet?

• #19   26. feb 2020 Haha ja ok, det var da et forsøg værd. smiley

Havde så ikke lige set at han ikke havde været logget ind siden 2012..

Kommentér på:
MC-gør det selv værksted

Annonce