lav stand i vædskebeholder {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg har jo en honda vfr og den fik service i efteråret sidste år hvor den jo bla fik skiftet bremse vædske .
Spørgsmålet er, hvad er det for en vædske som er i den beholder i venstre side på styret? Er det bremse vædske eller er det noget koblings vædske, for der står bare at det er bremse vædske der skal på så tænkte om det er bremse vædske i begge beholdere.
Det er nemlig sådan at jeg forleden da lagde mærke til at den var under halvt fyldt i den venstre, men den er helt fyldt op i den højre. Jeg går da ikke ud fra at mc manden kun har fyldt en lille smule i den ene og så fyldt den anden helt op. Så jeg tænker jo på om der er noget galt.
Nogen der har en ide om der måske er noget galt, noget utæthed eller lign. Har læste i nogen andre indlæg at det vidst også kunne være slidte bremseklodser.
Har selvfølgelig tænkt mig at få det tjekket ved mc manden, men vil lige høre om der er andre som har prøvet noget lignende og om det er en større udgift der skal til.
MVH
Mille
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 2.810
kan ikke huske hvordan systemet er på en honda.. kan godt være det tyder på slidt kobling... men det skal man ikke bekymre sig om før man kan mærke noget...
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 58 Svar: 193
jul 2004
jul 2004
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Det kan være nogen sataner at lufte ud. Måsker har der været en luftlomme, der har flyttet sig, så væskestanden er sunket.
Svinder det ikke yderligere efter opfyldning, er alt OK. Falder standen igen, så skal du nok til at lede efter en læk.
feb 2006
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 744
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 58 Svar: 193
Men havde nu tænkt at prøve at høre ham ad. har desværre ikke en klap forstand på det selv :o)
Men frygter da også lidt om han så kan finde på at bilde mig ind at der er alt muligt galt.
Ved heller ikke lige hvor jeg hælder bremse vædsken i, i beholderen. Det har jeg ikke lige sådan studeret mig ud af.
men i ville måske prøve at hælde noget vædske i, det før i gik til mc mekaniker? Mender der står dot4 som at der skla i, så går også ud fra det er det der skali. Men ved nu ikke lige om jeg gør det. Tager nok hen forbi ham.
lav stand i vædskebeholder