{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.549 visninger | Oprettet:

"Tynd" mc-olie... {{forumTopicSubject}}

Hej McG!

I forbindelse med et længervarende projekt på mit studie på DTU arbejder jeg på en øko-bil. I korte træk handler det om at konstruere en bil som kører så langt på en liter brændstof som muligt! Bilen skal deltage i en stor konkurrence i Frankrig til sommer. I år er der lagt vægt på at udvikle vores helt egen motor. Motoren kører på DME.
I forbindelse med motoren skal bruges en olie til vådkobling, altså en MC olie.

Olien skal være så tynd som overhovedet muligt. En 0-40 fx. hvis dette overhovedet kan fås???
Har kigget hos forskellige producenter på nettet, Castrol, Mobil osv. men har ikke haft held med at finde noget til vådkobling. Bilolie er no go!!!

Krydser fingre for at I kan hjælpe... smiley

På forhånd tak

Rune
DTU, ecocar.dk

PS. Ved godt det måske er lidt off-topic... smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Tynd" mc-olie...
Kommentér på:
"Tynd" mc-olie...

Annonce