656 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Til folk med Scorpio alarm..! Til folk med Scorpio alarm..!

Jeg har i ca. 14 dage haft en SR-i500SW Scorpio alarm på min bike..
Når alarmen er slået til, slukker I så for fjernbetjeningen ? (altså extra-langt tryk på on/off knappen) eller hvordan...??
Hvis ikke man slukker for fjernbetjeningen, så skal den jo lade rigrig tit...

Hvis fjernbetjeningen er slukket, giver den så alarm på fjernbetjeningen hvis den går i gang på biken??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til folk med Scorpio alarm..!
  • #1   16. apr 2008 Lytter lige med smiley - Kunne være fedt hvis den kunne slukkes, og så den bare tænder hvis alarmen går igang. Ligesom en Alarm på en Nokia telefon f.eks.

Hvad med at gå ud og prøve? sæt alarmen til, og sluk fjernbetjeningen og derefter skubbe lidt til cyklen.

• #3   16. apr 2008 Jeg har prøvet, men kun med alarmen på "lydløs" dvs. at den kun skulle give alarm på fjernbetjeningen. Men det gjorde den ikke, det var altså fuldstændig som hvis alarmen ikke var slået til.

Er der nogen som har erfaringer med hvor tit man skal lade sin fjernbetjening (dette er jo naturligvis den genopladelige remote som er med i SW-udgaven)

• #4   16. apr 2008 Hvis fjernbetjeningen er slukket får du ikke besked på den ved alarm, d.v.s. den tænder ikke selv ved alarm. Men alarmen på cyklen hyler stadig. Når min står i garagen har jeg altid fjernbetjeningen slukket, jeg skal nok høre alarmen alligevel smiley

Kommentér på:
Til folk med Scorpio alarm..!

Annonce