{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

Frederik P
Frederik P
Tilmeldt:
26. apr 2023
Følger: 12 Emner: 2 Svar: 3

Honda Shadow 700 VT - Starter ikke når varm {{forumTopicSubject}}

Jeg har for nyligt købt mig en Honda Shadow 700 VT

Den havde stået stille nogen år,, men jeg har fået gang i den og når den er kold starter den fint nok med choker på..

Men når jeg så har kørt en lille tur,, og motoren er varm,, så vil den simpelthen ikke gå igang igen,, og jeg må vente til den er kold.. Det i sig selv er jo ret problematisk..

Hvad kan der være skyld i det ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda Shadow 700 VT - Starter ikke når varm
  • #1   26. apr 2023 Kontroller for falsk luft i indsugningerne, rens og juster karburatorerne. Rens tændrør og -ledningsforbindelser nu du er igang smiley

  • Frederik P
    Frederik P Tilmeldt:
    apr 2023

    Følger: 12 Emner: 2 Svar: 3
    #2   26. apr 2023 Det originale indsugnings system/luftfilter er erstattet af 2 små filtre der sidder direkte på karburatorerne.. Kan de være skyld i det ?

  • #3   26. apr 2023 Åh, CV-karburatorer fungerer som udgangspunkt bedst med en luftfilterkasse foran. Nogle påstår at de også virker uden, dvs ombygget med filtre direkte på karburatorindgangen. Om blandingen er ok med dem, må en bænkkørsel med gasanalysator afgøre. Det burde være gjort på din efter ombygningen for at sikre korrekt blandingsforhold fra tomgang til fuld gas. Tror dog mere på falsk luft eller en anden temperaturafhængig fejl i dit tilfælde...

Kommentér på:
Honda Shadow 700 VT - Starter ikke når varm

Annonce