1.361 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

den drukner tændrør! den drukner tændrør!

Vi har monteret et jetkit i en ducati monster og åbnet luftfilterkassen med et knfilter. Det er det der anbefales sammen med jetkittet. Det plejer at køre godt og ikke volder normalt ikke de store problemer.
Det er monteret efter vejledningen, dvs mht luftskruer, dyser osv. Så den burde egentlig køre

Nu er det sådan en cyklen meget hurtigt drukner tændrørerne. Man kan smide nye tændrør i, og med det samme er de druknet hvis man fx giver lidt for meget choker. (vi taler her en mm). Faktisk ha rmin kæreste ikke kunen køre ret meget på cyklen efter det jetkit er kommet i.
Den behøver nødvendigvis ikke choker for at drukne tændrørerne.. Desuden skyder den en del ved lave rpm, som også tyder på at den får for meget benzin, som løber ud i forrørerne og bliver antændt

Hvad skal jeg kigge efter / justere ned så den ikke får den mængde benzin ,således tændrørerne drukner?

Cyklen er ved at hænge mig godt og grundigt ud af halsen, så skal have lidt råd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  den drukner tændrør!
  • #1   18. apr 2008 en mindre dysse? smiley

• #2   18. apr 2008 hoveddyse? tomgansdyse?
    vil ikke have gisninger, men erfaringer smiley smiley

• #3   18. apr 2008 Min erfaring med motorer på de 2-hjulede har sagt mig, at problemer med netop for meget benzin i de helt lave omdrejninger, skyldes en for stor tomgangsdysse, da det er den, der primært suger på der. Ret mig, hvis jeg tager fejl, men det har virket for mig. smiley

• #4   18. apr 2008 Simon. Den er lige som den skal være! smiley

Men så er det garanteret Strålerørerne der er slidt. Dvs så den tager mere benzin op end der der kommer igennem tomgangsdysen smiley
    Mon ikke det er vinderen? Det passer også meget gdt med at den har rundet de 20k km smiley Hvor de så er slidt

• #5   18. apr 2008 Det var nøgleordet simon.. Den får nemlig for meget i tomgang... Tak for det smiley jeg tjekker strålerør!!

• #6   18. apr 2008 Det er stålerørerne! smiley
    Kan se at det jetkit æder strølerør som jeg æder Toms skildpadder!
    Så skal lige have snakket med Hekto herinde fra. Han er blandet ind i en masse tråde omkring strålerør.. smiley

• #7   18. apr 2008 Det er factorys kit der æder strålerør.
    I monsteren sidder der dynojetkit.
    Men uanset, så har strølerørerne været slidte inden det kit kom i. Kittet har så bare gjort det værre, da det ikke er slidt sammen med rørerne. Så klart den opfører sig sådan...

Nye bliver bestilt på mandag! smiley Sammen med 2 tændrør. Den har sq allerede kostet 700kr i tændrør hehe

Kommentér på:
den drukner tændrør!

Annonce