den drukner tændrør! den drukner tændrør!
Vi har monteret et jetkit i en ducati monster og åbnet luftfilterkassen med et knfilter. Det er det der anbefales sammen med jetkittet. Det plejer at køre godt og ikke volder normalt ikke de store problemer.
Det er monteret efter vejledningen, dvs mht luftskruer, dyser osv. Så den burde egentlig køre
Nu er det sådan en cyklen meget hurtigt drukner tændrørerne. Man kan smide nye tændrør i, og med det samme er de druknet hvis man fx giver lidt for meget choker. (vi taler her en mm). Faktisk ha rmin kæreste ikke kunen køre ret meget på cyklen efter det jetkit er kommet i.
Den behøver nødvendigvis ikke choker for at drukne tændrørerne.. Desuden skyder den en del ved lave rpm, som også tyder på at den får for meget benzin, som løber ud i forrørerne og bliver antændt
Hvad skal jeg kigge efter / justere ned så den ikke får den mængde benzin ,således tændrørerne drukner?
Cyklen er ved at hænge mig godt og grundigt ud af halsen, så skal have lidt råd.
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.748
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.137
vil ikke have gisninger, men erfaringer
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.015
mar 2004
Men så er det garanteret Strålerørerne der er slidt. Dvs så den tager mere benzin op end der der kommer igennem tomgangsdysen
Mon ikke det er vinderen? Det passer også meget gdt med at den har rundet de 20k km
mar 2004
mar 2004
Kan se at det jetkit æder strølerør som jeg æder Toms skildpadder!
Så skal lige have snakket med Hekto herinde fra. Han er blandet ind i en masse tråde omkring strålerør..
mar 2004
I monsteren sidder der dynojetkit.
Men uanset, så har strølerørerne været slidte inden det kit kom i. Kittet har så bare gjort det værre, da det ikke er slidt sammen med rørerne. Så klart den opfører sig sådan...
Nye bliver bestilt på mandag!
den drukner tændrør!