{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Drukner den? {{forumTopicSubject}}

Hej....

er stadig relativ grøn på min bandit... (har ikke engang oprettet den endnu) men efter at have haft den ca et md har jeg oplevet et lille problem 3 gange nu...

Når cyklen er helt kold og man starter den og kommer til at give gas lidt for tidligt går den ud igen...
Og så er den bare ikke til at starte...:( bruger næsten hele batteriet på starteren... eller koster en lille løbetur...
Den "fænger" hele tiden men vil bare ikke starte for alvor...

Men hvad kan det skyldes?
er det tændrør? drukner den? eller skal der ny hye bagblinklys til?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drukner den?
  • #1   1. jun 2006 du skal i hvert fald tjekke tændrørene.. det altid et godt sted at starte.. hvad sker der hvis du kommer choker på?

• #2   1. jun 2006 det hjælper ikke med choker...

hvis den får choker eller en smule gas stopper den helt med at "fænge"... så går der lidt tid før den gør det igen

skal forrresten siges at når den først er igang er der intet galt... og når man ellers ikke laver den fejl starter den helt fint!

men må hellere chekke tændrør... hvordan gør man btw det?

• #3   1. jun 2006 Hvis den er kold skal den bare ha fuld choker & overhoved ingen gas de første 20-30 sek

• #4   1. jun 2006 hmm ok det må prøves næste gang det sker...!!
    satme trist og let pinligt når man står og bruger hele batteriet på at få startet den op...:(

• #5   1. jun 2006 batteriet er færdigt på den og skal også have et nyt... men kan det virkeligt have noget at sige??

nå jeg har stået og prøvet at starte den i 5 min og batteriet er ved at give helt op starter den jo nogle gange...

• #6   1. jun 2006 jeg har lidt samme problem når den er kold bare ikke så slemt som dit, men jeg venter til den bliver varm med at give gas/køre. som de andre siger så se om det er tændrørene der er galt med. det hjalp ikke noget på min.

vh anders

• #7   1. jun 2006 Ja, batteriet kan have en del at sige. Men hvis sen kan løbe i 5 min, så burde det være ok. Det lyder som om den drukner når du starter op. Koldstart er med fuld choker og ingen gas. Når den så er startet, er der nogle MC'er der skal have sat chokeren på halv, for ikke at drukne.
    Er MC'en varm, burde den kunne starte med en smule eller ingen gas, og nul choker.

Men skift dine tændrør og batteri, hvis det er gammelt, og dine problemer burde være ovre. Evt. prøv med starthjælp/dieselstart, som kan købes på tankstationen.
    Men hver MC kan have sine egne små startfinurligheder, som kun ejeren kender til, og derfor gør den svær for alle andre at starte.

/
    Jesper

• #8   1. jun 2006 Tror oxo nye tændrør og batteri vil gøre underværker....
    Og som før nævnt nul gas fuld choker og snit startknappen..... så starter den. Og så af med choker når den kan magte det, ikke noget med at køre rundt med choker.

Hvis nye tændrør og batteri ingen effekt har, er der sikkert et eller andet der er trænger til en justering :-)...

Men det er jo egentlig ikke noget problem .....du skal jo som du selv siger bare lade være med at give gas, før modellen vil samarbejde smiley

• #9   1. jun 2006 Så er der bestilt tændrør og batteri... vil ikke stå i den situation igen...!
    men takker for svarene...! håber det hjælper

Kommentér på:
Drukner den?

Annonce