567 visninger
|
Oprettet:
Drukner den? {{forumTopicSubject}}
Hej....
er stadig relativ grøn på min bandit... (har ikke engang oprettet den endnu) men efter at have haft den ca et md har jeg oplevet et lille problem 3 gange nu...
Når cyklen er helt kold og man starter den og kommer til at give gas lidt for tidligt går den ud igen...
Og så er den bare ikke til at starte...:( bruger næsten hele batteriet på starteren... eller koster en lille løbetur...
Den "fænger" hele tiden men vil bare ikke starte for alvor...
Men hvad kan det skyldes?
er det tændrør? drukner den? eller skal der ny hye bagblinklys til?
apr 2005
Følger: 28 Følgere: 29 MC-er: 2 Emner: 91 Svar: 978
apr 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 357
hvis den får choker eller en smule gas stopper den helt med at "fænge"... så går der lidt tid før den gør det igen
skal forrresten siges at når den først er igang er der intet galt... og når man ellers ikke laver den fejl starter den helt fint!
men må hellere chekke tændrør... hvordan gør man btw det?
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 187
apr 2005
satme trist og let pinligt når man står og bruger hele batteriet på at få startet den op...:(
apr 2005
nå jeg har stået og prøvet at starte den i 5 min og batteriet er ved at give helt op starter den jo nogle gange...
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 67
vh anders
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.486
Er MC'en varm, burde den kunne starte med en smule eller ingen gas, og nul choker.
Men skift dine tændrør og batteri, hvis det er gammelt, og dine problemer burde være ovre. Evt. prøv med starthjælp/dieselstart, som kan købes på tankstationen.
Men hver MC kan have sine egne små startfinurligheder, som kun ejeren kender til, og derfor gør den svær for alle andre at starte.
/
Jesper
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Og som før nævnt nul gas fuld choker og snit startknappen..... så starter den. Og så af med choker når den kan magte det, ikke noget med at køre rundt med choker.
Hvis nye tændrør og batteri ingen effekt har, er der sikkert et eller andet der er trænger til en justering :-)...
Men det er jo egentlig ikke noget problem .....du skal jo som du selv siger bare lade være med at give gas, før modellen vil samarbejde
apr 2005
men takker for svarene...! håber det hjælper
Drukner den?