593 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

racer modeller vs forsikring racer modeller vs forsikring

hej mcg.

når jeg fylder 20 må jeg køre store maskiner da jeg der har haft kortet i 2 år. og så kunne jeg godt tænke mig en 600 cmm racer. hvordan ser det ud med forsikngerne til den slags cykler og er der nogle fabrikater der har special aftaler med nogle forsikringsselskaber?
på forhånd tak for jeres svar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  racer modeller vs forsikring
  • #1   21. apr 2008 suzuki har aftale med if men ikke på racer hvis du er under 25 og ikke har kørt 5 år skadefri mc
    yamaha har med sig selv men det kan slet ikke betale sig når du ikke er ældre og dermed ikke har så meget erfaring. kunne de hvertfald ikke for mig der var top dk til halv pris på en r6

• #2   21. apr 2008 ellers ved jeg ikke desvære

• #3   21. apr 2008 husk at det ikke er når du fylder tyve, men to år efter den dato der står på kortet.. altså da du var til køreprøve.. (enten det eller vær ligeglad ;P)

• #4   21. apr 2008 Mathias >> Jeg havde GF forsikring sidste år på min gamle FZR1000 og det fik jeg til ca 5000kr uden kasko... Hvis det kun er ansarsforsikring du skal have så ville jeg helt sikkert tage fat i dem, da de ikke går efter alder, men har et fast skema de går efter. De 5000kr er det dyreste trin de har, så på den måde er man "sikret" i ikke at stige yderligere smiley
    Hvis du skal have kasko, så får du enten et problem, ellers så har du bare mange penge i den alder *g*

• #5   21. apr 2008 nej jeg ved godt det ikke er lige når jeg fylder 20, men jeg fik kortet ca 2 måneder efter min 18 års fødselsdag, så lige efter jeg er fyldt 20 må jeg smiley jeg har også gf nu, der giver jeg kun 2585 kr om året i ansvar. men ville jo nok gerne have den med kasko hvis jeg køber en racer model. men så må jeg jo bare ringe rundt og forhøre mig.
    Rasmus hvad skulle du give for en r6?

• #6   21. apr 2008 Nu ved jeg ikke hvor meget racer det skal være - om du har besluttet dig for en R6'er, en 600 gixxer, en zx6r eller noget i den stil - men ellers var en af mine venner i nøjagtigt same situation som dig for ½ år siden - ringede rundt til alle forsikringsselskaber, men såsnart de hørte det lille bogstav "R" i modelbetegnelsen, så var prisen helt uhyrlig - men suzuki sv650, den var billig - åbennbart bare pga den ikke har et "R" i navnet - ja ja, ved godt det ikke er en r6'er, men det er nu ganske kvivk lille maskine, der giver rigtig meget underholdning på de små snoede veje og faktisk trækker rigtigt godt/følger fint med når det går ligeud også.

Just my 2 cents.

• #7   21. apr 2008 Hej Mathias, nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor mange penge du liige ligger og roder rundt med. Men (som du sikkert har opdaget) er racercykler for en gut i din alder er fuldstændig vanvittige i forsikringspræmie. da jeg var 20 kørte jeg rundt på en gsxr-400, men jeg havde kun ansvar på den, da det andet var hul i hovedet. Valget var simpelthen, kør uden kasko eller find en anden cykel. Tror umiddelbart ikke du vil ku finde en kasko som er rimelig nogen steder.. Men den ENESTE måde du kan finde ud af det er at ringe rundt til dem alle sammen, da de har priser som vinden blæser i den branche..

• #8   21. apr 2008 GF laver ikke kasko før man er 30 smiley Ikke en gang på min Xj600 Divi, selv om vi har alle vores forsikringer der, og jeg fylder 29 i maj, og aldrig har lavet en skade. Bliv 30 i en fart, var svaret smiley

• #9   21. apr 2008 hej mathias b
    for en r6 fra 00 skulle jeg gi 15069 for en 07 skulle jeg gi 16687 så der imellem

• #10   21. apr 2008 Prøv at ringe og snakke med top danmark... Det er dog ikke en racer jeg er ved at erhverve mig, men jeg skal give 2200 om året for en Suzuki VT500, med 1 års bil i rygsækken... Som nybegynder skulle jeg give 2600...
    Det er billigt i forhold til hvad jeg ellers har kunne opstøve, men jeg ved ikke om det er det samme med racere.

• #11   21. apr 2008 Jens: Suzuki VT500?? hvordan ser sådan en ud??

• #12   21. apr 2008 En chopper-lignende cykel smiley Ikke ligefrem en ræser. Du kan snart se den på min profil, når jeg får taget billeder smiley

• #13   21. apr 2008 Sikker på du ikke mener Honda VT 500?? ;o)

• #14   21. apr 2008 Ah så pyt da smiley Man ka ta fejl!

Kommentér på:
racer modeller vs forsikring

Annonce