Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skive lås
  • #1   21. apr 2008 (link fjernet)

• #2   21. apr 2008 Har den samme som Nols linker til, det er virkelig kram efter min mening.

• #3   21. apr 2008 Den ser fed ud, men der står at alarmen aktiveres hvis tyven piller ved låsen - vil det sige at alarmen også går i gang hver gang man skal låse den op eller hvad?

• #4   21. apr 2008 John
    Jeg har en der virker på samme måde... ( ikke magen til )

2 ting

inden de 4 sek er gået, så sørg for at hiv og træk i den så den sidde på en sådan måde at den ikke kan give et ryk af sig selv, for så starter alarmen.......

den anden ting

På min starter p.... hver gang man låser den op...... der er ingen forsinksel på.... derfor har jeg pillet batteriet ud... ha ha pis at høre på .. . . .

• #5   21. apr 2008 Hmm så bli'r man sgu nok træt af den inden længe, hvis den hyler hver gang man skal låse den op!

• #6   21. apr 2008 Den går IKKE igang, når man låser den op!

• #7   21. apr 2008 Det var da godt at høre ..

• #8   21. apr 2008 Alarmen aktiveres automatisk på bremseskiven fire sekunder efter, at låsens stift går i indgreb, og som en ekstra sikkerhedsforanstaltning markeres aktiveringen med et tydeligt bip. Når denne kontrollyd har lydt, er både låsen og den automatiske positionsbestemmelse aktiveret, og fra det tidspunkt vil låsens indbyggede sensor reagere på alle bevægelser uanset vinkel eller retning.

Nu har tyvene rigtig dårlige kort på hånden, for pilles der ved låsen, eller forsøges motorcyklen fjernet, vil låsens følsomme bevægelsessensor omgående reagere på den ændrede position, og lade den kraftige alarm på 100 db. lyde i 15 sekunder.

Hmm lyder underligt at den skulle reagere på alle bevægelser, bare ikke når man skal låse den op? Hvordan finder den ud af om det er en tyv eller ejeren der piller ved låsen?

• #9   21. apr 2008 Jepper > Det er nok fordi det er noget billig-Bjarne, du har, hehe... Mener faktisk jeg gav 11-1200,- for den Abus hos Fisker - her kunne man så have sparet 400,- smiley

• #10   21. apr 2008 jo jo
    Nols
    det er det sku nok.........

men den gør som de lover , den hyle og bibbe og skaber sig når der bliver pillet ved den... nærmes ligesom konen hæ hæ

• #11   21. apr 2008 Når du rykker i den til alarmen går vil jeg mene der går 2 sec cirka.

På det tid kan du godt nå at stykke nøglen i.

Så snart du har nøglen i stopper den. (eller også når du drejer nøglen kan jeg ik lige huske)

Jeg kan let tage min af uden at alarmen overhovdet går i gang.

• #12   21. apr 2008 Tommy K

Okay, så den virker med en lille forsinkning - perfekt smiley

jepper J

Det er bare dit billige T Hansen shit der ikke virker hahaha smiley

• #13   21. apr 2008 Hmmmmm

• #14   21. apr 2008 Holger > Du kan roligt købe den, det er en glimrende lås! Den er lidt stor, og fylder godt op i "bagagerummet" på min R6! Noget crap.når PC3 bliver monteret om en måneds tid - men den tid, den sorg c",)

• #15   21. apr 2008 Jeg har selv en Abus. Jeg kan desværre ikke huske model navnet.
    Der er indbygget alarm, som godt kan gå igang når jeg låser den op. (Sker ikke så tit).
    Den er meget stærk i sin konstruksion, og kan ikke brydes op så let.

• #18   21. apr 2008 >Henrik. Jeg ved hvad du tænker på smiley

• #19   21. apr 2008 Jeg har den ABUS Granit Detecto 8000 med alarm, og den er super god smiley

Kommentér på:
Skive lås

Annonce